Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
SOCIALA MEDIER  -  Gratis marknadsföring och opinionsbildning
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK

Förlagsfakta

ISBN
9789147094226
Titel
Sociala Medier - Gratis marknadsföring och opinionsbildning
Författare
Ström, Pär
Förlag
Liber
Utgivningsår
2010
Omfång
184 sidor
Bandtyp
Häftad
Vikt
253 g
Språk
Svenska
Baksidestext
De sociala medierna erbjuder fantastiska möjligheter för marknadsföring och opinionsbildning. Och det behöver inte kosta något!
Den här boken ger inspiration, idéer och många praktiska tips på hur du går tillväga. Du får lära dig hur du använder bloggar, Facebook, Twitter, YouTube, Flickr, poddradio, e-post, Bambuser – och mycket mer. Du kan också läsa om företag och politiska opinionsbildare som använder sociala medier på ett genomtänkt sätt.

Läs mer
Här är några exempel på frågor som boken besvarar:
Vilka är de fem viktigaste sätten att kommunicera via Facebook? V
Vilken ton bör du ha i professionella Twitter-inlägg?
Vem på företaget bör skriva på en företagsblogg?
Hur gör du en (nästan) kostnadsfri YouTube-film som gör succé?
Vad kan du göra för att öka spridningen av material på sociala medier?
Sociala medier vänder sig till marknadsförare och opinionsbildare på företag och andra organisationer av alla storlekar – även de allra minsta. Samt till enskilda medborgare som vill påverka omvärlden.