Detective Marketing, sunt förnuft på elitnivå
Inbunden bok.
Nära nyskick. 2000. 125 s. Inbunden. Gott skick. "Det var länge sen som jag läste en lättläst bok med så mycket tänkvärt! Idén med ONE är briljant. Stefan har en värdefull förmåga att sätta fingret på det väsentliga och se nya otänkta vägar." Ola Feurst, ekonomie doktor Stockholm universitet, författare till One-to-One Marketing. "Stefan Engeseth sprudlar av energi i sin bok Detective Marketing. Han vågar testa nya tankebanor och gör det dessutom på basis av lång praktisk erfarenhet. Vi behöver friska fläktar som denna bok. Jag rekommenderar den varmt." Per Frankelius, ekonomie doktor, Örebro universitet och Internationella Handelshögskolan i Jönköping "Med sina tankar och idéer i Detective Marketing har Stefan lyckats med det som även vi strävar efter enkelhet ? klarhet ? perfektion. Med enkla tankeväckande exempel har Stefan lyckats ge impulser, väcka förnuftiga tankar och ge exempel som kittlar fantasin med humor och illustrerar väl förnuftets betydelse i marknadsföring och kommunikation." Claes Andréasson, Director Absolut Akademi, The Absolut Company Boken är skriven främst för informatörer, marknadsförare, försäljare, IT-, PR-, och reklamfolk som vill lära sig att söka efter och se nya möjligheter..