Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Just nu finns inte titeln du söker på Bokbörsen. Skapa ett användarkonto eller logga in om du vill skapa en bevakning. Klicka sedan på knappen nedan. Du aviseras via e-post så snart artikeln kommer in igen.
Blue ocean strategy - how to create uncontested market space and make the c

Blue ocean strategy - how to create uncontested market space and make the c

Inbundna böcker. BookHouse Editions. 2005. 272 sidor.


Ytterligare författare: Mauborgne, Renee
Ytterligare författare: Kim, W. Chan

Förlagsfakta

ISBN
9781591396192
Titel
Blue ocean strategy - how to create uncontested market space and make the c
Författare
Mauborgne, Renee
Förlag
BookHouse Editions
Utgivningsår
2005
Omfång
272 sidor
Bandtyp
Inbunden
Mått
164 x 242 mm Ryggbredd 24 mm
Vikt
574 g
Språk
English