Kotlers marknadsföring
Inbunden bok. Liber. 1:2 uppl. 2002. 280 sidor.
Mycket gott skick.
Understrykningar i blyerts. Prisetikett på omslagets baksida.
Boken baseras på de seminarier i marknadsföring som Kotler hållit runt om i världen för företagsledare och chefer. Boken rör sig från hur man fastställer en marknadsstrategi till hur man implementerar den och involverar hela företaget.
Förlagsfakta
- ISBN
- 9147045132
- Titel
- Kotlers marknadsföring
- Författare
- Kotler, Philip
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1999
- Omfång
- 280 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 148 x 210 mm
- Vikt
- 548 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Många gamla tekniker, klichéer och myter om hur marknadsföring fungerar vederläggs i den här boken. Philip Kotler visar hur marknadsföringen måste fungera i dagens föränderliga företagsvärld.