Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Kotlers marknadsföring

Kotlers marknadsföring

Inbunden bok. Liber. 1:2 uppl. 2002. 280 sidor.

Mycket gott skick. Understrykningar i blyerts. Prisetikett på omslagets baksida.
Boken baseras på de seminarier i marknadsföring som Kotler hållit runt om i världen för företagsledare och chefer. Boken rör sig från hur man fastställer en marknadsstrategi till hur man implementerar den och involverar hela företaget.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9147045132
Titel
Kotlers marknadsföring
Författare
Kotler, Philip
Förlag
Liber
Utgivningsår
1999
Omfång
280 sidor
Bandtyp
Inbunden
Mått
148 x 210 mm
Vikt
548 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Många gamla tekniker, klichéer och myter om hur marknadsföring fungerar vederläggs i den här boken. Philip Kotler visar hur marknadsföringen måste fungera i dagens föränderliga företagsvärld.