Kotlers marknadsföring
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 1999. 280 sidor.
Nära nyskick.
...............// Många gamla tekniker, klichéer och myter om hur marknadsföring fungerar vederläggs i den här boken. Philip Kotler visar hur marknadsföringen måste fungera i dagens föränderliga företagsvärld.
Marknadsföringen måste anpassa sig till en omvärld baserad på IT, avregleringar och privatisering. Kotler tar oss med från marknadsstrategi till implementering och utvärdering.
Förlagsfakta
- ISBN
- 9147045132
- Titel
- Kotlers marknadsföring
- Författare
- Kotler, Philip
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 1999
- Omfång
- 280 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 148 x 210 mm
- Vikt
- 548 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Många gamla tekniker, klichéer och myter om hur marknadsföring fungerar vederläggs i den här boken. Philip Kotler visar hur marknadsföringen måste fungera i dagens föränderliga företagsvärld.