Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Corporate identity - making business strategy visible through design

Corporate identity - making business strategy visible through design

Inbunden bok. Thames and Hudson. 1991. 224 sidor.

Mycket gott skick. Skyddsomslag i nära nyskick. Ägarnamnteckning. På sid 7 och 9 understrykningar i kulspets -inga övriga understrykningar, anteckningar eller textmarkeringar. 350 illustrationer, de flesta i färg. Corporate identity will be vital reading for product managers, marketing directors, advertising creative directors and account executives, public relations managers, designers and government officials...for everyone concerned with the success of his or her enterprise in the modern market place.
Size: 23 x 25 cm. Engelsk text. Text in English.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
0500014728
Titel
Corporate identity - making business strategy visible through design
Författare
Olins, Wally
Utgivningsår
1989
Omfång
224 sidor
Bandtyp
Inbunden
Språk
English