Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Framgång med Facebook

Framgång med Facebook

Häftad bok. Kalla kulor. 2011. 172 sidor.

Nyskick. Det här är boken som hjälper dig en bra bit på väg, oavsett om du bara vill vara med för nöjes skull eller är entreprenör som vill nätverka på ett proffsigt sätt.Den som lägger litet tid på mediet märker snart att det är ett effektivt och socialt sätt att hantera kontakter, vänner, släktingar och annat. Facebook kan ses på många sätt som ett digitalt fikarum eller en plattform för både nytta och nöje. Nyskick. (190507)

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789185535804
Titel
Framgång med Facebook
Författare
Nina Jansdotter
Förlag
Kalla kulor förlag
Utgivningsår
2011
Omfång
172 sidor
Bandtyp
Danskt band
Mått
140 x 213 mm Ryggbredd 17 mm
Vikt
211 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Vill du också lära dig att utnyttja Facebook på bästa sätt? Det här är boken som hjälper dig en bra bit på väg, oavsett om du bara vill vara med för nöjes skull eller är entreprenör som vill nätverka på ett proffsigt sätt.

Är du med på Facebook? blir en allt vanligare fråga och nästan alla svarar ju också idag ja eftersom 4 miljoner svenskar och 500 miljoner världen över är registrerade användare.

Den som lägger litet tid på mediet märker snart att det är ett effektivt och socialt sätt att hantera kontakter, vänner, släktingar och annat.

Facebook kan ses på många sätt som ett digitalt fikarum eller en plattform för både nytta och nöje.

Författarinnan Nina Jansdotter konstaterar: Idag lägger jag uppemot tre timmar per dag på Facebook, vilket bland annat har genererat många föreläsningsuppdrag, nya affärskontakter och strategiska samarbeten.

På två och ett halvt år har jag lyckats skaffa mig drygt 5000 Facebookvänner och en allt större del av min privata och professionella vardag cirkulerar kring detta sociala nätverk. Det har också blivit en arena där jag kunnat bygga på och underhålla mitt personliga varumärke och jag får också en hel mängd olika förfrågningar om intressanta samarbeten, föreläsningsförfrågningar samt coachuppdrag av olika slag. Det har alltså blivit en marknadsföringskanal av vikt för mig och många andra. Dessutom tycker jag att det är väldigt roligt att vara med där det händer där.