-
First 90 days - critical success strategies f...
Inbunden bok. Harvard Business School Publis. 2003. 208 sidor.
Nyskick. Skyddsomslag i nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 1591391105
- Titel
- First 90 days - critical success strategies for new leaders at all levels
- Författare
- Michael Watkins
- Förlag
- Harvard Business School Publis
- Utgivningsår
- 2003
- Omfång
- 208 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 147 x 215 mm
- Vikt
- 446 g
- Språk
- Svenska
Harvard Business School Publis 1591391105
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn