Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Bokbörsen

Den svenska marknadsplatsen för lästa böcker, lyssnade skivor och tittade filmer. Sök bland tre miljoner annonser från tjugo tusen säljare som levererar direkt till dig.

  • Öppet köp 21 dagar
  • Betalning mot faktura
  • Inrikes enhetsfrakt 59 kr oavsett vikt och antal artiklar från samma säljare och i samma kundvagn.
Sociala? Medier? En antologi om en ny tid

Sociala? Medier? En antologi om en ny tid

Häftad bok Manifesto. 2011. 216 sidor.

Gott skick. ISBN: 978-91-978895-1-3. 400 g. 21/15 cm. ( Något rynkig pärmen framtill).

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 59 SEK

Förlagsfakta

ISBN
9789197889513
Titel
Sociala? Medier? En antologi om en ny tid
Förlag
Manifesto
Utgivningsår
2011
Omfång
216 sidor
Bandtyp
Häftad
Mått
148 x 210 mm Ryggbredd 14 mm
Språk
Svenska
Baksidestext
Ur innehållet: Amelie Hedenstierna, Camilla Olsson och Isabelle Luc om det interna marknadsföringsperspektivet Anders Printz om passionen som ledstjärna Andreas Ekström om svenskarna på Google Anna Andersson och Malou Wik Yeung om sociala livsmedelsproducenter Anna Ehn om statusens betydelse på Facebook Anna-Mi Wendel om kunden som marknadsförare Claes Foxérus om ägandet i sociala medier Daniel Persson om det interaktiva visitkortet Elisabeth Björnram om den kulturella sektorn Eva Gustafsson och Claes Ohlsson om sociala medier i marknadsföringens läroböcker Fredrik Lundqvist och Johan Lundin om storföretagens syn på social media Helena Molin om livet på Facebook och Twitter m.m. Jan Isaksson om sociala medier i Kina Jenny Chiem om lockelsen i det privata Jetmira Ajdari om Farmvilles framgångsrecept Josefin Andersson om Twitter som omvärldsbevakning Josefin Leiman och Magnus Friberg om den sociala juridiken Kristina Alexanderson om Twitter i klassrummet Lovisa Åblad om de sociala nätverkens psykologi Malin Sundström om varför unga använder Facebook Mathias Klang om sociala medier och staten Mattias Åkerberg om världens bästa publiceringssystem Michael Nilsson om ensamhet, tvåsamhet och lönsamhet Miyako Soeda och Robert Nyman om Facebook som marknadsföringskanal Petra Lundin om Media Of Your Own™ Sanna Trygg om opinionsbildning på nätet