-
Image Culture: Media, Consumption and Everyda...
Häftad bok. Institutionen för journalistik och masskommunikation, Göteborg universitet. 2001. 388 sidor.
Gott skick. Lättare nötningar/ytslitage på omslaget. Lätt stött ovanhörn på omslagets framsida. Veck på omslagets baksida, ca 6 cm långt. Avtryck från etikett på omslagets baksida. Några blyertsmarkeringar i marginalen på s. 331. 626 gram. Engelsk text. … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9188212432
- Titel
- Image culture : media, consumption and everyday life in reflexive modernity
- Författare
- Jansson, André
- Förlag
- Göteborg : Institutionen för journalistik och masskommunikation, Univ
- Utgivningsår
- 2001
- Språk
- English
Institutionen för journalistik och masskommunikation, Göteborg universitet 9188212432 -
Tourism in global society - place, culture, c...
Pelgrave MacMillan 2001. Häftad, 214 sidor och nyskick. På engelska
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn