-
Att lyfta ett varumärke OCH Att sänka ett var...
Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 2005. 192 sidor.
Nyskick. PRESENTSKICK.
I de här två böckerna – ATT LYFTA ETT VARUMÄRKE och ATT SÄNKA ETT VARUMÄRKE – avslöjas hemligheten bakom 50 av de största affärssuccéerna någonsin. Men syftet är inte att servera ett framgångsrecept, utan att ge kunskap, idéer och inspirati läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147076888
- Titel
- Att lyfta ett varumärke - Hemligheten bakom 50 av de största sucéerna
- Författare
- Haig, Matt
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2005
- Omfång
- 192 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Vikt
- 327 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- I den här boken avslöjas hemligheten bakom 50 av de största affärssuccéerna någonsin. Men syftet är inte att servera ett framgångsrecept, utan att ge kunskap, idéer och inspiration.
Läs mer
Eftersom alla varumärken är olika är det inte helt enkelt att identifiera gemensamma framgångsfaktorer. Och med tanke på att branding går ut på att skapa en unik identitet blir det absurt att söka efter en enkel vinnarformel. Författaren bjuder oss istället på en fascinerande rundtur i varumärkenas "Hall of Fame". Från Nike till Harry Potter och Absolut Vodka, med unika insikter i hur man kan lyfta ett varumärke och segla ifrån konkurrenterna.
Om författarna
Matt Haig, tidigare journalist, är konsult inom marknadsföring/branding och populär föredragshållare och kolumnist. Har tidigare skrivit flera böcker.
Översättning: Karin Ashing
Liber 1 9789147076888
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn