Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Att lyfta ett varumärke - Hemligheten bakom 50 av de största sucéerna

Att lyfta ett varumärke - Hemligheten bakom 50 av de största sucéerna

Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 2005. 192 sidor.

Nära nyskick. Slutsåld sällsynt bok.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish Stöd Bokhjälpen

Förlagsfakta

ISBN
9789147076888
Titel
Att lyfta ett varumärke - Hemligheten bakom 50 av de största sucéerna
Författare
Haig, Matt
Förlag
Liber
Utgivningsår
2005
Omfång
192 sidor
Bandtyp
Inbunden
Vikt
327 g
Språk
Svenska
Baksidestext
I den här boken avslöjas hemligheten bakom 50 av de största affärssuccéerna någonsin. Men syftet är inte att servera ett framgångsrecept, utan att ge kunskap, idéer och inspiration.

Läs mer
Eftersom alla varumärken är olika är det inte helt enkelt att identifiera gemensamma framgångsfaktorer. Och med tanke på att branding går ut på att skapa en unik identitet blir det absurt att söka efter en enkel vinnarformel. Författaren bjuder oss istället på en fascinerande rundtur i varumärkenas "Hall of Fame". Från Nike till Harry Potter och Absolut Vodka, med unika insikter i hur man kan lyfta ett varumärke och segla ifrån konkurrenterna.

Om författarna
Matt Haig, tidigare journalist, är konsult inom marknadsföring/branding och populär föredragshållare och kolumnist. Har tidigare skrivit flera böcker.
Översättning: Karin Ashing