Research methods for business students
Häftad bok. Pearson Education Limited / Prentice Hall. 4 uppl. 2007. 624 sidor.
Mycket gott skick.
ENGELSK TEXT. Format 26,5 cm x 19,5 x 2,5 cm Vikt 1.215 g.
Häftad bok med mjuka pärmar, FJÄRDE upplagan, illustrerad med tabeller, figurer, teckningar och foton i färg. "Using real-life case studies and written with a student-centered approach, this new edition provides students with the necessary knowledge and skills to enable them to undertake a piece of business research making the best use of IT where appropriate." CONTENTS: Preface 1. The nature of business and management research and structure of this book 2. Formulating and clarifying the research topic 3. Critically reviewing the literature 4. Understanding research philosophies and approaches 5. Formulating the research design 6. Negotiating access and research ethics 7. Selecting samples 8. Using secondary data 9. Collecting primary data through observation 10. Collecting primary data using semi-structured, in-depth and group interviews 11. Collecting primary data using questionnaires 12. Analysing quantitative data 13. Analysing qualitative data 14. Writing and presenting your project report. Appendices. Glossary. Index etc. // Främre pärmen och de första sidorna har hanteringsmärken i övre hörnet. Bilden avser den aktuella boken. Utnyttja gärna inrikes ENHETSFRAKTEN för beställning av flera av mina böcker samtidigt. [1030]
Förlagsfakta
- ISBN
- 0273701487
- Titel
- Research methods for business students
- Författare
- Adrian Thornhill
- Förlag
- Pearson Education Limited
- Utgivningsår
- 2006
- Omfång
- 656 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 195 x 265 mm
- Vikt
- 505 g
- Språk
- Svenska