Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Maximizing the audience : works 85/2000

Maximizing the audience : works 85/2000

Inbunden bok. Gabor Palotai Publisher. 2000. 272 sidor.

Nära nyskick.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9197391239
Titel
Maximizing the audience : works 85/2000
Författare
Rampell, Linda
Förlag
Gabor Palotai Publisher
Utgivningsår
2000
Omfång
272 sidor
Bandtyp
Inbunden
Mått
220 x 281 mm Ryggbredd 33 mm
Vikt
1773 g
Språk
English
Baksidestext
MAXIMIZING THE AUDIENCE consists of two parts: The first part display a diversity of themes and topics: construction, dimensions, heraldry, nature morte, heroes of typography, textures, numbers, tourism, death and play. The second part shows client based design projects made during the years 1985-2000, such as corporate identity programs, trademarks, editorial design, information systems, web design, stamps, packaging, books, posters, and exhibition design.?