Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Att skapa upplevelser - - från OK till WOW

Att skapa upplevelser - - från OK till WOW

Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2003. 211 sidor.

Mycket gott skick.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789144026879
Titel
Att skapa upplevelser - - från OK till WOW
Författare
Lena Mossberg
Förlag
Studentlitteratur AB
Utgivningsår
2003
Omfång
211 sidor
Bandtyp
Häftad
Vikt
384 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Våra konsumtionsmönster har förändrats under det senaste decenniet och vi söker nya vägar för att lära oss, bli underhållna och njuta av livet. Idag talas det om upplevelser, upplevelseekonomi och upplevelseindustri. Upplevelser handlar om att få kunden engagerad och om att emotionella värden är betydelsefulla vid köp och konsumtion.
Det övergripande syftet med boken är att öka förståelsen för vad en upplevelse är och vad som påverkar kunden. Med hjälp av teorier, modeller och praktiska exempel får läsaren kunskap om hur företag kan arbeta strategiskt med upplevelser och marknadsföring. Läsaren känner igen sig och kan applicera tankarna på sin egen situation tack vare bokens alla konkreta exempel.
Boken är skriven för dig som är företagsledare, marknadsförare eller utbildare inom tjänsteföretag men den passar även dig som studerar marknadsföring vid högskola och universitet.