SCENER UR ETT FÖRETAG - Organisationsteori för kunskapssamhället
Studentlitteratur, 2002, 331 s., hft., mkt. gott skick
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Förlagsfakta
- ISBN
- 9144026773
- Titel
- Scener ur ett företag
- Författare
- Pernilla Bolander - Markus Ejenäs - Peter Hägglund - Pär Larsson - Sophie Linghag - Jan Löwstedt - Martin Rogberg - Andrew Schenkel - Bengt Stymne - Ulrika Tillberg - Andreas Werr - Gunnar Westling - Staffan Åkerblom
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2002
- Omfång
- 331 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 600 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Kunskap sägs vara den framtida basen för ekonomisk utveckling. Vetenskap och teknik tillför oupphörligt ny kunskap. Allteftersom globaliseringen av ekonomin fortgår, blir aktuell kunskap om kunder, personal och institutionella förhållanden allt viktigare för företagets överlevnad.
Kunskap är dock ett abstrakt begrepp.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se
9144026773