Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Principles of marketing : The European edition

Principles of marketing : The European edition

Häftad bok. London : Prentice-Hall. European Edition uppl. 1996. 956 sidor.

Mycket gott skick. Ägarsignatur på titelsidan. Få understrykningar i kulspets. Boken är utvecklad från Kotler och Armstrong's Principles of Marketing 7:e upplagan. This European Edition is logically restructed and rewritten to present marketing in a contemporary European perspective. "It is easily the most comprehensive marketing textbook I have ever seen. It is the book that I and many others have always been looking for." Professor Jan Benedict E M Steenkamp, Catholic University of Leuven.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
0131659030
Titel
Principles of marketing : The European edition
Författare
Kotler, Philip - Kotler, Philip
Förlag
London : Prentice-Hall
Utgivningsår
1996
Språk
English