Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
The Effects of Mass Communication: an Analysis of Research on the Effectiveness and Limitations of Mass Media in Influencing the Opinions, Values, and Behavior of Their Audiences.

The Effects of Mass Communication: an Analysis of Research on the Effectiveness and Limitations of Mass Media in Influencing the Opinions, Values, and Behavior of Their Audiences.

The Free Press, New York. 1966. Seventh Printing. Klotband med skyddsomslag, 301, [1] s. 22 x 15 cm. 500 gram. En del textundertrykningar med blyerts/färgpenna. Skyddsomslaget kantnött, annars är boken i mycket gott skick. Språk: Engelska.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish Stöd Bokhjälpen