Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
TVÅ BÖCKER "LÄTT ATT LÄSA" - SPELET + EN EGEN DRAKE

TVÅ BÖCKER "LÄTT ATT LÄSA" - SPELET + EN EGEN DRAKE

Inbunden bok. Bokförlaget Hegas + Bonnier Carlsen. 2008.

Mycket gott skick. 1. SPELET - KG Johanssson 100 sidor från 2008 Lix 14. Lättläst för högstadieåldern. Två märken på frampärm efter etikett.
2. EN EGEN DRAKE - M Ljunggren & M Vänehem 61 sidor från 2013. Lättläst för låg- ochmellanstadieåldern.
Båda böckerna i mycket bra skick.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789186651879
Titel
Spelet
Författare
KG Johansson
Förlag
Bokförlaget Hegas
Utgivningsår
2008
Omfång
100 sidor
Bandtyp
Inbunden
Språk
Svenska
Baksidestext
Lättläst! Det här en bok från Hegas, specialförlaget för lättlästa barn- och ungdomsböcker. Böckerna vänder sig till alla läsare, också dem med lässvårigheter.

John spelar dataspel. Han kan sitta i timmar, dagar och nätter framför datorn. En natt blir han uppringd av en okänd man. Under stor dramatik får John ett nytt spel. Och det spelet börjar förändra honom. Han känner inte längre igen sig själv. En riktigt spännande bok om mystiska samtal, hemliga möten och våldsamma biljakter. Men också om dataspel som omedvetet förändrar en människa.

Elever på Nyhamnsskolan har läst KG Johanssons manus till boken Spelet. De tyckte den var en av Hegas absolut bästa böcker.

Från 11 år.