Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Just nu finns inte titeln du söker på Bokbörsen. Skapa ett användarkonto eller logga in om du vill skapa en bevakning. Klicka sedan på knappen nedan. Du aviseras via e-post så snart artikeln kommer in igen.
Decoding advertisements - ideology and meaning in advertising

Decoding advertisements - ideology and meaning in advertising

Pocketböcker. Marion Boyars Publishers Ltd. 1978. 180 sidor.

Förlagsfakta

ISBN
9780714526157
Titel
Decoding advertisements - ideology and meaning in advertising
Författare
Judith Williamson
Förlag
Marion Boyars Publishers Ltd
Utgivningsår
1978
Omfång
180 sidor
Bandtyp
Pocket
Mått
181 x 216 mm
Vikt
340 g