Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Decoding advertisements - ideology and meaning in advertising

Decoding advertisements - ideology and meaning in advertising

Häftad bok. Marion Boyars Publishers Ltd. 1978. 180 sidor.

Mycket gott skick. förstrykningar med överstrykningspenna finns, men sparsamt, namnteckning

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK Betala med Swish Stöd Bokhjälpen

Förlagsfakta

ISBN
9780714526157
Titel
Decoding advertisements - ideology and meaning in advertising
Författare
Judith Williamson
Förlag
Marion Boyars Publishers Ltd
Utgivningsår
1978
Omfång
180 sidor
Bandtyp
Pocket
Mått
181 x 216 mm
Vikt
340 g
Språk
Svenska