Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Decoding Advertisement - Ideology and Meaning in Advertising

Decoding Advertisement - Ideology and Meaning in Advertising

Häftad bok. Marion Boyars Publishers LTD. 1978. 180 s. Häftad.

Nyskick. Namn på insida pärm och ett knappt synbart slitage, i övrigt i nyskick. 120 illustrationer. Frakt 49kr.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
0714526150
Titel
Decoding advertisements - ideology and meaning in advertising
Författare
Judith Williamson
Förlag
Marion Boyars Publishers Ltd
Utgivningsår
1978
Omfång
180 sidor
Bandtyp
Pocket
Mått
181 x 216 mm
Vikt
340 g
Språk
Svenska