Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Bokbörsen

Den svenska marknadsplatsen för lästa böcker, lyssnade skivor och tittade filmer. Sök bland tre miljoner annonser från tjugo tusen säljare som levererar direkt till dig.

  • Öppet köp 21 dagar
  • Betalning mot faktura
  • Inrikes enhetsfrakt 62 kr oavsett vikt och antal artiklar från samma säljare och i samma kundvagn.
Pulsträna

Pulsträna

Pocketbok Månpocket. Ny upplaga i pocket uppl. 2010. 151 sidor.

Nyskick. 17,8 x 11 cm. 96 g

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK

Förlagsfakta

ISBN
9789172321830
Titel
Pulsträna
Författare
Jonas Gustrin
Förlag
Månpocket
Utgivningsår
2010
Omfång
151 sidor
Bandtyp
Pocket
Mått
110 x 178 mm Ryggbredd 10 mm
Vikt
91 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Förbättra resultaten med pulsträning Med hjälp av pulsen kan du göra din träning effektivare. Du kan anpassa varje pass efter dagsformen och skräddarsy träningen efter dina förutsättningar så att du på ett smidigt sätt når de resultat du eftersträvar. Träningsexperten Jonas Gustrins bok Pulsträna är en praktisk träningshandbok med korta, enkla och tydliga förklaringar för dig som vill börja pulsträna. För att boken ska vara så praktisk som möjligt ligger fokus på lättillgängliga och effektiva träningsprogram som ger bestående resultat. Alla träningsprogram är pulsbaserade och anpassade efter olika prestationsnivåer. Det här är med andra ord en bok som passar både nybörjaren och den vane maratonlöparen, eller varför inte ett fotbollslag? Förutom de cirka sjuttio träningsprogrammen får du lära dig de grundläggande pulsträningsprinciperna och hur du bäst förbereder dig inför din pulsträning, till exempel hur du räknar ut din maxpuls, vilopuls och arbetspuls. Du får också hjälp med förslag på färdiga träningsprogram. Exempel på träningspass i boken: * Distanspass – längre träning med relativt låg intensitet * Tempopass – ett högre tempo för kortare distanser * Intervallpass – högintensiv träning för tävlingssammanhang * Pass för återhämtning och träningsvariation