Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Just nu finns inte titeln du söker på Bokbörsen. Skapa ett användarkonto eller logga in om du vill skapa en bevakning. Klicka sedan på knappen nedan. Du aviseras via e-post så snart artikeln kommer in igen.
Kommunikationsteorier : en introduktion

Kommunikationsteorier : en introduktion

Häftade böcker. Wahlström & Widstrand. 1997. 268 sidor.

Denna klassiska kursbok i kommunikationsteori kom första gången på svenska 1984 och utges nu i reviderat skick. Den presenterar de viktigaste synsätten inom forskningen och ger exempel på olika metoder att analysera kommunikation. Bokens nyskrivna material handlar om teorier, metoder och tillämpningar på områdena strukturalism, ideologi och mottagarnas etnografi. John Fiske undervisar på institutionen för kommunikationsteori vid University of Wisconsin-Madison, USA.

Förlagsfakta

ISBN
9789146170471
Titel
Kommunikationsteorier : en introduktion
Författare
Fiske, John
Förlag
Wahlström & Widstrand
Utgivningsår
1997
Omfång
268 sidor
Bandtyp
Häftad
Mått
135 x 210 mm Ryggbredd 19 mm
Vikt
403 g
Språk
Svenska