-
Good to great : why some companies make the l...
Inbunden bok. Random House UK. 2001. 300 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780712676090
- Titel
- Good to great : why some companies make the leap and others don't
- Författare
- Collins, Jim
- Förlag
- Random House UK
- Utgivningsår
- 2001
- Omfång
- 300 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 160 x 240 mm Ryggbredd 26 mm
- Vikt
- 550 g
- Språk
- English
- Baksidestext
- Built to Last was a phenomenal success: It is a fair assumption that as the seminal importance of this book begins to permeate the upper echelons of business and business schoolsCollins and Porras will emerge as the gurus to watch over the next decade. The Director. Good to Great explores a whole new concept, backed by the rigorous research standards which gave Built to Last such an impact. --This text refers to the Hardcover edition.
Random House UK 9780712676090
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn