Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Just nu finns inte titeln du söker på Bokbörsen. Skapa ett användarkonto eller logga in om du vill skapa en bevakning. Klicka sedan på knappen nedan. Du aviseras via e-post så snart artikeln kommer in igen.
Att hitta och behålla kunder - Säljarens handbok

Att hitta och behålla kunder - Säljarens handbok

Inbundna böcker. *Telegram Bokförlag. 1 uppl. 2002. 143 sidor.

En säljare får aldrig, aldrig glömma, säger författaren, att ta reda på vad den potentiella kunden söker. Fox kommer också med små och stora råd om hur man övertygar den blivanden kunden om att han/hon måste köpa just min produkt/tjänst för att få ro i själen. Det gäller att förbereda sig noga, nej, ytterst noga, att undanröja alla distraktioner (ta själv bästa platsen på krogen så att kunden tittar på dig, inte på utsikten), räkna med att alla kan vara en kund En säljarens lilla handbok som är lättsam och roande, går fort att läsa men har ett ytterst seriöst syfte.
Mycket substans i litet format!

Förlagsfakta

ISBN
9789177386179
Titel
Att hitta och behålla kunder - Säljarens handbok
Författare
Jeffrey J. Fox
Förlag
*Telegram Bokförlag
Utgivningsår
2002
Omfång
143 sidor
Bandtyp
Inbunden
Mått
145 x 215 mm Ryggbredd 15 mm
Vikt
322 g
Språk
Svenska