Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Bokbörsen

Den svenska marknadsplatsen för lästa böcker, lyssnade skivor och tittade filmer. Sök bland tre miljoner annonser från tjugo tusen säljare som levererar direkt till dig.

  • Öppet köp 21 dagar
  • Betalning mot faktura
  • Inrikes enhetsfrakt 62 kr oavsett vikt och antal artiklar från samma säljare och i samma kundvagn.
The New Strategic Brand Management

The New Strategic Brand Management

Häftad bok 5 uppl. 2012.

Nära nyskick. Köparen står för eventuella frakten.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9780749465155
Titel
The new strategic brand management : advanced insights and strategic thinking
Författare
Kapferer, Jean Noël
Förlag
London : Kogan Page
Utgivningsår
2012
Språk
English
Baksidestext
Adopted international by business schools, MBA programs, and marketing practitioners, The New Strategic Brand Managementis the reference source of choice for senior strategists, positioning professionals and postgraduate students. Over the years it has established a reputation as one of the leading works on brand strategy. The new edition builds on this impressive reputation and keeps the book at the forefront of strategic brand thinking. Explaining the latest techniques used by companies worldwide, author Jean-Noel Kapferer covers all the leading issues faced by brand strategists today, supported by numerous international case studies. With both gravitas and intelligent insight, the book reveals new thinking on an array of topics including: brand architecture and diversity strategies; market adaptation approaches; and positioning in the private label and store brand environment
Dawson