Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Bokbörsen

Den svenska marknadsplatsen för lästa böcker, lyssnade skivor och tittade filmer. Sök bland tre miljoner annonser från tjugo tusen säljare som levererar direkt till dig.

  • Öppet köp 21 dagar
  • Betalning mot faktura
  • Inrikes enhetsfrakt 62 kr oavsett vikt och antal artiklar från samma säljare och i samma kundvagn.
The New Strategic Brand Management – Creating and Sustaining Brand Equity Long Term, 4th edition

The New Strategic Brand Management – Creating and Sustaining Brand Equity Long Term, 4th edition

Häftad bok

Gott skick. Kogan Page 2008, häftad, 560 s, engelsk text, gott skick. Explaining the latest techniques used by companies worldwide, the author covers all the leading issues faced by brand strategists today, supported by numerous international case studies

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9780749450854
Titel
The new strategic brand management : creating and sustaining brand equity long term
Författare
Kapferer, Jean-Noël
Förlag
London : Kogan Page
Utgivningsår
2008
Språk
English
Baksidestext
Includes bibliographical references and index