Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
The New Strategic Brand Management – Creating and Sustaining Brand Equity Long Term, 4th edition

The New Strategic Brand Management – Creating and Sustaining Brand Equity Long Term, 4th edition

Häftad bok.

Gott skick. Kogan Page 2008, häftad, 560 s, engelsk text, gott skick. Explaining the latest techniques used by companies worldwide, the author covers all the leading issues faced by brand strategists today, supported by numerous international case studies

Enhetsfrakt till Sweden: 62 SEK Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9780749450854
Titel
The new strategic brand management : creating and sustaining brand equity long term
Författare
Kapferer, Jean-Noël
Förlag
London : Kogan Page
Utgivningsår
2008
Språk
English
Baksidestext
Includes bibliographical references and index