Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Stäng

Välkommen till Bokbörsen

Den svenska marknadsplatsen för lästa böcker, lyssnade skivor och tittade filmer. Sök bland tre miljoner annonser från tjugo tusen säljare som levererar direkt till dig.

  • Öppet köp 21 dagar
  • Betalning mot faktura
  • Inrikes enhetsfrakt 55 kr oavsett vikt och antal artiklar från samma säljare och i samma kundvagn.
Anatomi Styrketräning för 50+ : 75 övningar som ger maximalt resultat

Anatomi Styrketräning för 50+ : 75 övningar som ger maximalt resultat

av

Inbunden bok. Tukan Förlag. 1 uppl. 2014. 160 sidor.

Mycket gott skick. Mycket rikt illustrerad. 21x26 cm.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 55 SEK

8 dagar sedan

Förlagsfakta

ISBN
9789176171059
Titel
Anatomi Styrketräning för 50+ : 75 övningar som ger maximalt resultat
Författare
Hollis Lance Liebman
Förlag
Tukan Förlag
Utgivningsdatum
20141209
Omfång
160 sidor
Bandtyp
Flexband
Mått
200 x 255 mm Ryggbredd 12 mm
Vikt
602 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Otaliga studier bekräftar det som vi alla vet: den som vill må bra måste röra på sig. All sorts träning har stor positiv inverkan på vår hälsa, livslängd och motståndskraft mot sjukdomar. Övningarna i Anatomi: Styrketräning för 50 + är bra för människor i alla åldrar, men för dem som har passerat femtiostrecket hjälper de också till att förebygga såväl åldersrelaterade problem (stela leder, balanssvårigheter, trötthet) som sjukdomar (hjärtbesvär, tjocktarmscancer, diabetes, benskörhet, artrit, alzheimer). Kombinationen av bilder och anatomiska illustrationer i Anatomi: Styrketräning för 50 + visar hur övningarna ska utföras och exakt vilka muskler som sätts i arbete. Boken är indelad så att du kan lägga upp träningen efter dina behov eller efter typen av övningar: Inledning: Träna smartare Kroppens anatomi Smidighetsövningar Uthållighetsövningar Balansövningar Hållningsövningar Rörelseomfångsövningar Bålstyrkeövningar Muskelövningar Träningsprogram Det är aldrig för sent för sundare vanor!