Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Affärsutveckling genom varumärket - Brand Extension

Affärsutveckling genom varumärket - Brand Extension

Inbunden bok. Liber. 1 uppl. 2002. 200 sidor.

Nyskick. Skyddsomslag i nyskick. Helt ny bok, inga överstrykningar eller liknande.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789147072019
Titel
Affärsutveckling genom varumärket - Brand Extension
Författare
Uggla, Henrik
Förlag
Liber
Utgivningsår
2002
Omfång
200 sidor
Bandtyp
Inbunden
Vikt
417 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Allt fler företag bygger sin affärsutveckling kring redan etablerade varumärken som får bära upp nya produkter, så kallad Brand Extension.