Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
COMMUNICATION, CULTURAL AND MEDIA STUDIES  :  The Key Concepts; Fourth Edition

COMMUNICATION, CULTURAL AND MEDIA STUDIES : The Key Concepts; Fourth Edition

Häftad bok.

Nära nyskick. Routledge, 2011, XII 276 pp., 4th ed., pbk., VG/new condition

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK

Förlagsfakta

ISBN
9780415563239
Titel
Communication, cultural and media studies : the key concepts
Författare
Hartley, John
Förlag
Abingdon ; New York : Routledge
Utgivningsår
2011
Språk
English
Baksidestext
Includes bibliographical references and index