Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Hur och när lär sig elever? - En kritiskt kommenterad sammanfattning av kognitiva teorier kring elevers inlärning

Hur och när lär sig elever? - En kritiskt kommenterad sammanfattning av kognitiva teorier kring elevers inlärning

Häftad bok. HLS Förlag. 1 uppl. 1992. 199 sidor.

Gott skick. Hanteringsspår på pärmen. Skavd längs kanterna. Namnad på inlagans första blad. Vissa svaga anteckningar och understrykningar i blyerts. [rum 1]

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish Stöd Bokhjälpen

Förlagsfakta

ISBN
9176562824
Titel
Hur och när lär sig elever?
Författare
Gerd Arfwedson
Förlag
Stockholms Universitets förlag
Utgivningsår
1992
Bandtyp
Häftad
Mått
149 x 211 mm Ryggbredd 14 mm
Vikt
324 g
Språk
Svenska
Baksidestext
I Hur och när lär sig elever? presenteras den senaste internationella litteraturen inom den kognitiva forskningen – från Piaget till Mayers begreppskartor. Författaren anlägger ett kritiskt analytiskt perspektiv. Läsaren får en bred presentation av forskningen kring elevers sätt att tänka i skilda skolämnen och hur de förvärvar och använder olika typer av kunskap. En omfattande litteraturförteckning ger uppslag för vidare studier.

Författarpresentation
Gerd B. Arfwedson är fil.dr i pedagogik och verksam vid Lärarhögskolan i Stockholm.