Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Kvalitet och tjänsteutveckling

Kvalitet och tjänsteutveckling

Häftad bok. Studentlitteratur. 1 uppl. 1996. Häftad.

Gott skick. En hel del överstrykningar men i övrigt gott skick. Boken är den första på svenska som fokuserar tjänsteutveckling och dess betydelse för totalkvalitet. Huvudtemat är hur företag och organisationer i samband med utveckling av nya tjänster kan skapa allt bättre förutsättningar för totalkvalitet och därmed nöjda, lojala kunder och lönsamhet. Boken vänder sig till forskare, studerande vid universitet och högskolor och till chefer inom privat och offentlig sektor som vill fördjupa sina kunskaper inom Service Management med tonvikt på kvalitets- och tjänsteutveckling. Framställningen är underbyggd med ett stort antal referenser vilket hjälper läsaren att på egen hand fördjupa sig inom olika intresseområden..

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9144001541
Titel
Kvalitet och tjänsteutveckling
Författare
Bo Edvardsson
Förlag
Studentlitteratur AB
Utgivningsår
1996
Omfång
254 sidor
Bandtyp
Häftad
Vikt
370 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Boken är den första på svenska som fokuserar tjänsteutveckling och dess betydelse för totalkvalitet. Huvudtemat är hur företag och organisationer i samband med utveckling av nya tjänster kan skapa allt bättre förutsättningar för totalkvalitet och därmed nöjda, lojala kunder och lönsamhet.
Boken vänder sig till forskare, studerande vid universitet och högskolor och till chefer inom privat och offentlig sektor som vill fördjupa sina kunskaper inom Service Management med tonvikt på kvalitets- och tjänsteutveckling. Framställningen är underbyggd med ett stort antal referenser vilket hjälper läsaren att på egen hand fördjupa sig inom olika intresseområden.
Läs mer om boken på studentlitteratur.se