Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Service Management och marknadsföring - Kundorienterat ledarskap i servicekonkurrensen

Service Management och marknadsföring - Kundorienterat ledarskap i servicekonkurrensen

Häftad bok. Liber. 2 uppl. 2008. 448 sidor.

Mycket gott skick. ...................// Alla företag, oberoende av om kärnan i deras erbjudanden är tjänster eller varor, råkar i dag ut för servicekonkurrens, där förmågan att hantera tjänstekomponenterna i erbjudandena är nyckeln till framgång.
I denna aktualiserade och utökade upplaga av Service management och marknadsföring behandlas serviceperspektivet i affärsverksamhet, det vill säga hur man driver en verksamhet i enlighet med en servicelogik för att klara sig i servicekonkurrensen.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789147088614
Titel
Service Management och marknadsföring - Kundorienterat ledarskap i servicekonkurrensen
Författare
Grönroos, Christian
Förlag
Liber
Utgivningsår
2008
Omfång
448 sidor
Bandtyp
Häftad
Vikt
1006 g
Språk
Svenska