Service Management och marknadsföring - Kundorienterat ledarskap i servicekonkurrensen
Häftad bok. Liber. 2 uppl. 2008. 448 sidor.
Mycket gott skick.
...................// Alla företag, oberoende av om kärnan i deras erbjudanden är tjänster eller varor, råkar i dag ut för servicekonkurrens, där förmågan att hantera tjänstekomponenterna i erbjudandena är nyckeln till framgång.
I denna aktualiserade och utökade upplaga av Service management och marknadsföring behandlas serviceperspektivet i affärsverksamhet, det vill säga hur man driver en verksamhet i enlighet med en servicelogik för att klara sig i servicekonkurrensen.
Förlagsfakta
- ISBN
- 9789147088614
- Titel
- Service Management och marknadsföring - Kundorienterat ledarskap i servicekonkurrensen
- Författare
- Grönroos, Christian
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2008
- Omfång
- 448 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 1006 g
- Språk
- Svenska