Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn

Christian, Service Management Marknadsföring

Sökträffar 1-10 av 10 Spara sökningen som en Bevakning  
Visa endast

  • Service management : ledning, strategi och marknadsföring i servicekonkurrens

    Service management : ledning, strategi och ma...

    Inbunden bok. Göteborg : ISL (Institutet för säljträning och ledarutveckling). 1992. 312 sidor.

    Mer om ISBN 9789176980255

    Mycket gott skick. Skyddsomslag i mycket gott skick. Hel och ren. Mycket varsamt hanterad.

    Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
    Betala med Swish
  • Service Management och marknadsföring - Kundorienterat ledarskap i servicekonkurrensen

    Service Management och marknadsföring - Kundo...

    Häftad bok. Liber. 2 uppl. 2008. 448 sidor.

    Mer om ISBN 9789147088614

    Gott skick. Omslaget har lite bruksslitage.

    Kolla mina andra annonser för ev samfrakt.

    Säljare: UlrikaMP

    Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
    Betala med Swish
  • Service Management och marknadsföring - Kundorienterat ledarskap i servicekonkurrensen

    Service Management och marknadsföring - Kundo...

    Häftad bok. Liber. 2 uppl. 2008. 448 sidor.

    Mer om ISBN 9789147088614

    Mycket gott skick. Ny upplaga
    Tryck år: 2013

    Säljare: Jeries

    Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
    Betala med Swish
  • Service Management och marknadsföring - Kundorienterat ledarskap i servicekonkurrensen

    Service Management och marknadsföring - Kundo...

    Häftad bok. Liber. 2 uppl. 2009. 448 sidor.

    Mer om ISBN 9789147088614

    Gott skick. Hylla VL32

    Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
  • Service Management och marknadsföring - Kundorienterat ledarskap i servicekonkurrensen

    Service Management och marknadsföring - Kundo...

    Häftad bok. Liber. 1 uppl. 2002. 440 sidor.

    Mer om ISBN 9789147063796

    Gott skick. Boken har åldrats en del ( sidorna har gulnat lite ).
    Omslaget är lite nött.
    Utan anteckningar och understrykningar.
    läs mer

    Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
    Betala med Swish Stöd Bokhjälpen
  • Service Management och marknadsföring : kundorienterat ledarskap i servicekonkurrensen
    Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
    Betala med Swish
  • Service management & marknadsföring - Kundori...

    Pocketbok. Liber. 1 uppl. 2008. 448 sidor.

    Mycket gott skick. Några överstrykningar, annars mycket gott skick. I stort sett väldigt lika innehåll i denna som i senare upplaga, av vad läs mer

    Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
    Betala med Swish
  • SERVICE MANAGEMENT OCH MARKNADSFÖRING
    Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
    Betala med Swish
  • Service Management och marknadsföring - Kundorienterat ledarskap i servicekonkurrensen

    Service Management och marknadsföring - Kundo...

    Häftad bok.

    Mer om ISBN 9789147088614

    Gott skick. Liber. uppl.2:2. 2009. 448 s. Mindre bruksslitage, veck i rygg.

    Säljare: Trollhättans Bok & Media (företag)

    Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
    Betala med Swish
  • Service Management och marknadsföring - Kundorienterat ledarskap i servicekonkurrensen

    Service Management och marknadsföring - Kundo...

    Häftad bok. Liber. 2 uppl. 2008. 448 sidor.

    Mer om ISBN 9789147088614

    Mycket gott skick. ...................// Alla företag, oberoende av om kärnan i deras erbjudanden är tjänster eller varor, råkar i dag ut f läs mer

    Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
    Betala med Swish