Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Just nu finns inte titeln du söker på Bokbörsen. Skapa ett användarkonto eller logga in om du vill skapa en bevakning. Klicka sedan på knappen nedan. Du aviseras via e-post så snart artikeln kommer in igen.
Customer relationship management : concepts and technologies

Customer relationship management : concepts and technologies

Böcker. London : Routledge. 2019.

Includes bibliographical references and index.
Section A: Understanding customer relationships -- Introduction to CRM -- Understanding relationships -- Managing the customer journey : customer acquisition -- Managing the customer journey : customer retention and development -- Section B: Strategic CRM -- Customer portfolio management -- Managing customer-experienced value -- Managing customer experience -- Operational CRM -- Marketing automation -- Sales force automation -- Service automation -- Analytical CRM -- Developing and managing customer-related databases -- Using customer-related data -- Section E: Realizing the benefits of CRM -- Planning to succeed -- Implementing crm -- Section F: Looking to the future -- The future -- References -- Index.
Imported from: zcat.oclc.org:210/OLUCWorldCat (Do not remove)

Förlagsfakta

ISBN
9781138498259
Titel
Customer relationship management : concepts and technologies
Författare
Buttle, Francis - Maklan, Stan
Förlag
London : Routledge
Utgivningsår
2019