Möten med mening - det nya sättet att leda, kommunicera och förändra
Inbunden bok. Uppsala Publishing House. 1:1 uppl. 1999. 108 sidor.
Mycket gott skick.
Format 24,5 x 16,5 cm Vikt 380 g.
Inbundet förlagsband, illustrerad med teckningar i sv/v av Jan och Maria Berglin. INNEHÅLL: Förord 1. Mötet får en renässans 2. Mötas bör man - annars dör man 3. Några aktuella trender kring möten 4. Mötets nya roll i ledarskapet 5. Mötets nya roll i marknadsföringen 6. Mötets nya roll i förändringsprocessen 7. Mötets nya roll i personlig utveckling 8. Framgångsrika möten samt Källor och inspiration. // Stämpel finns på insidan av främre pärmen, pärmarna har nötta kanter, inlagan är mycket fin. Bilden avser den aktuella boken. Utnyttja gärna inrikes ENHETSFRAKTEN för beställning av flera av mina böcker samtidigt. [1729]
Förlagsfakta
- ISBN
- 9170051682
- Titel
- Möten med mening - det nya sättet att leda, kommunicera och förändra
- Författare
- Ahrnell, Britt-Marie
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2009
- Omfång
- 108 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Vikt
- 371 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- I en värld av global konkurrens där produkter och tjänster kan kopieras blixtsnabbt blir människorna med sina idéer, sin fantasi och sin kreativitet allt viktigare. Det nya ledarskapet handlar idag mycket om att skapa gemensamma visioner och mål och att väcka engagemang för dessa hos medarbetarna. Det handlar om att vårda kontakter, bygga nätverk och långvariga relationer med kunder och omvärld. I detta ledarskap är mötet ett fantastiskt verktyg. Det är ju främst i mötet med andra som kreativitet, nya idéer och skaparglädje uppstår. Men för detta krävs en ny form av möten.
Läs mer
I den här boken får du nya tankar om hur du kan använda mötet i din ledar- eller marknadsförarroll. Du får konkreta tips om hur du kan stimulera och förändra mötens karaktär. Här hittar du inspiration för att utveckla de möten som du deltar i eller ansvarar för.