Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Möten med mening - det nya sättet att leda, kommunicera och förändra

Möten med mening - det nya sättet att leda, kommunicera och förändra

Inbunden bok. Uppsala Publishing House. 1:1 uppl. 1999. 108 sidor.

Mycket gott skick. Format 24,5 x 16,5 cm Vikt 380 g.
Inbundet förlagsband, illustrerad med teckningar i sv/v av Jan och Maria Berglin. INNEHÅLL: Förord 1. Mötet får en renässans 2. Mötas bör man - annars dör man 3. Några aktuella trender kring möten 4. Mötets nya roll i ledarskapet 5. Mötets nya roll i marknadsföringen 6. Mötets nya roll i förändringsprocessen 7. Mötets nya roll i personlig utveckling 8. Framgångsrika möten samt Källor och inspiration. // Stämpel finns på insidan av främre pärmen, pärmarna har nötta kanter, inlagan är mycket fin. Bilden avser den aktuella boken. Utnyttja gärna inrikes ENHETSFRAKTEN för beställning av flera av mina böcker samtidigt. [1729]

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9170051682
Titel
Möten med mening - det nya sättet att leda, kommunicera och förändra
Författare
Ahrnell, Britt-Marie
Förlag
Liber
Utgivningsår
2009
Omfång
108 sidor
Bandtyp
Inbunden
Vikt
371 g
Språk
Svenska
Baksidestext
I en värld av global konkurrens där produkter och tjänster kan kopieras blixtsnabbt blir människorna med sina idéer, sin fantasi och sin kreativitet allt viktigare. Det nya ledarskapet handlar idag mycket om att skapa gemensamma visioner och mål och att väcka engagemang för dessa hos medarbetarna. Det handlar om att vårda kontakter, bygga nätverk och långvariga relationer med kunder och omvärld. I detta ledarskap är mötet ett fantastiskt verktyg. Det är ju främst i mötet med andra som kreativitet, nya idéer och skaparglädje uppstår. Men för detta krävs en ny form av möten.

Läs mer
I den här boken får du nya tankar om hur du kan använda mötet i din ledar- eller marknadsförarroll. Du får konkreta tips om hur du kan stimulera och förändra mötens karaktär. Här hittar du inspiration för att utveckla de möten som du deltar i eller ansvarar för.