-
Bordel de mode : kläder som kultur och person...
Inbunden bok. Wahlström & Widstrand. 2002. 199 sidor.
Gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9146180389
- Titel
- Bordel de mode : kläder som kultur och personligt uttryck
- Författare
- Bond, Cay
- Förlag
- Wahlström & Widstrand
- Utgivningsår
- 2002
- Omfång
- 199 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- kläder som kultur och personligt uttryckCay Bond, trendanalytiker på trendbyrån Promostyl, har skrivit en initierad skildring och kärleksfull hyllning till den bransch som hon varit verksam i sedan 60-talet - modebranschen. Här beskrivs mode ur de mest skilda aspekter - som kultur, som konst, som "big business", som socialt och personligt uttryck. Vi får följa utvecklingen i modets huvudstad Paris och dess påverkan på världen, men också hur nordisk design växt fram och blivit en trendig exportvara. Boken är genomgående illustrerad, ofta med bilder av världens främsta modefotografer.
Wahlström & Widstrand 9146180389 -
Bordel de mode : kläder som kultur och person...
Inbunden bok. Wahlström & Widstrand. 2002. 199 sidor.
Nära nyskick. En bok om mode ur olika aspekter - som kultur, som konst, som "big business", som socialt och personligt uttryck.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9146180389
- Titel
- Bordel de mode : kläder som kultur och personligt uttryck
- Författare
- Bond, Cay
- Förlag
- Wahlström & Widstrand
- Utgivningsår
- 2002
- Omfång
- 199 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- kläder som kultur och personligt uttryckCay Bond, trendanalytiker på trendbyrån Promostyl, har skrivit en initierad skildring och kärleksfull hyllning till den bransch som hon varit verksam i sedan 60-talet - modebranschen. Här beskrivs mode ur de mest skilda aspekter - som kultur, som konst, som "big business", som socialt och personligt uttryck. Vi får följa utvecklingen i modets huvudstad Paris och dess påverkan på världen, men också hur nordisk design växt fram och blivit en trendig exportvara. Boken är genomgående illustrerad, ofta med bilder av världens främsta modefotografer.
Wahlström & Widstrand 9146180389 -
Bordel de mode. Kläder som kultur och personl...
Inbunden bok.
Nära nyskick. W&W 2002. 199, (1) sidor. Illustrerad i svarttryck och färg i texten. Förlagets präglade klotryggband med omslagsillustration. Originalupplan. Ett mycket fint exemplar. … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9146180389
- Titel
- Bordel de mode : kläder som kultur och personligt uttryck
- Författare
- Bond, Cay
- Förlag
- Wahlström & Widstrand
- Utgivningsår
- 2002
- Omfång
- 199 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- kläder som kultur och personligt uttryckCay Bond, trendanalytiker på trendbyrån Promostyl, har skrivit en initierad skildring och kärleksfull hyllning till den bransch som hon varit verksam i sedan 60-talet - modebranschen. Här beskrivs mode ur de mest skilda aspekter - som kultur, som konst, som "big business", som socialt och personligt uttryck. Vi får följa utvecklingen i modets huvudstad Paris och dess påverkan på världen, men också hur nordisk design växt fram och blivit en trendig exportvara. Boken är genomgående illustrerad, ofta med bilder av världens främsta modefotografer.
9146180389 -
Bordel de mode. Kläder som kultur och personl...
Gott skick. Wahlström & Widstrand, 2002. 200 s., rikt fotoillustrerad, delvis i färg. Förlagets klotryggband.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK -
Bordel de mode : kläder som kultur och person...
Inbunden bok. Wahlström & Widstrand. 2002. 199 sidor.
Nyskick. illustrerad
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789146180388
- Titel
- Bordel de mode : kläder som kultur och personligt uttryck
- Författare
- Bond, Cay
- Förlag
- Wahlström & Widstrand
- Utgivningsår
- 2002
- Omfång
- 199 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- kläder som kultur och personligt uttryckCay Bond, trendanalytiker på trendbyrån Promostyl, har skrivit en initierad skildring och kärleksfull hyllning till den bransch som hon varit verksam i sedan 60-talet - modebranschen. Här beskrivs mode ur de mest skilda aspekter - som kultur, som konst, som "big business", som socialt och personligt uttryck. Vi får följa utvecklingen i modets huvudstad Paris och dess påverkan på världen, men också hur nordisk design växt fram och blivit en trendig exportvara. Boken är genomgående illustrerad, ofta med bilder av världens främsta modefotografer.
Wahlström & Widstrand 9789146180388 -
Bordel de mode, kläder som kultur och personl...
Inbunden bok. W&W. 2002. 199 sidor.
Mycket gott skick. Mode föds ur väsentligheter, strömningar i tiden eller till och med politik, aldrig ur försök att skapa små veck, volanger eller annat bjäfs...en bok av Cay Bond, välkänd modeskribent och trend analytiker verksam sedan mitten av sextiotalet. En resa genom läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKW&W -
Bordel de mode: Kläder som kultur och personl...
Inbunden bok. W & W. 2002. 199 sidor.
Mycket gott skick. Svagt märke efter klisterlapp på baksidan, lätta bruksspår på bandet. Inlaga utmärkt. (Placering: Hantverkaregatan)
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKW & W -
Bordel de mode : kläder som kultur och person...
Inbunden bok. Wahlström & Widstrand. 2002. 199 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9146180389
- Titel
- Bordel de mode : kläder som kultur och personligt uttryck
- Författare
- Bond, Cay
- Förlag
- Wahlström & Widstrand
- Utgivningsår
- 2002
- Omfång
- 199 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- kläder som kultur och personligt uttryckCay Bond, trendanalytiker på trendbyrån Promostyl, har skrivit en initierad skildring och kärleksfull hyllning till den bransch som hon varit verksam i sedan 60-talet - modebranschen. Här beskrivs mode ur de mest skilda aspekter - som kultur, som konst, som "big business", som socialt och personligt uttryck. Vi får följa utvecklingen i modets huvudstad Paris och dess påverkan på världen, men också hur nordisk design växt fram och blivit en trendig exportvara. Boken är genomgående illustrerad, ofta med bilder av världens främsta modefotografer.
Wahlström & Widstrand 9146180389 -
BORDEL DE MODE Kläder som kultur och personl...
Inbunden bok. Stockholm: Wahlström & Widstrand. 1 uppl. 2002. 200 sidor.
Nära nyskick. Skyddsomslag saknas. 27,5x21,5 cm. Inbunden i förlagets tryckta pappband med klotrygg och ren och fin, se bild. Illustrerad i färg och svartvitt. ISBN 9146180389
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKStockholm: Wahlström & Widstrand 1 -
Bordel de mode : kläder som kultur och person...
Inbunden bok. Wahlström & Widstrand. 2002. 199 sidor.
Nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9146180389
- Titel
- Bordel de mode : kläder som kultur och personligt uttryck
- Författare
- Bond, Cay
- Förlag
- Wahlström & Widstrand
- Utgivningsår
- 2002
- Omfång
- 199 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- kläder som kultur och personligt uttryckCay Bond, trendanalytiker på trendbyrån Promostyl, har skrivit en initierad skildring och kärleksfull hyllning till den bransch som hon varit verksam i sedan 60-talet - modebranschen. Här beskrivs mode ur de mest skilda aspekter - som kultur, som konst, som "big business", som socialt och personligt uttryck. Vi får följa utvecklingen i modets huvudstad Paris och dess påverkan på världen, men också hur nordisk design växt fram och blivit en trendig exportvara. Boken är genomgående illustrerad, ofta med bilder av världens främsta modefotografer.
Wahlström & Widstrand 9146180389 -
Bordel de mode : kläder som kultur och person...
Inbunden bok.
Mycket gott skick. Wahlström & Widstrand, 2002. Förlagets klotryggband, med tryckta/dekorerade pappärmar. 4:o (28x22 cm). Mycket gott antikvariskt skick. 199, [1] s. Illustrerad, delvis i färg. ISBN 91-46-18038-9. … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9146180389
- Titel
- Bordel de mode : kläder som kultur och personligt uttryck
- Författare
- Bond, Cay
- Förlag
- Wahlström & Widstrand
- Utgivningsår
- 2002
- Omfång
- 199 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- kläder som kultur och personligt uttryckCay Bond, trendanalytiker på trendbyrån Promostyl, har skrivit en initierad skildring och kärleksfull hyllning till den bransch som hon varit verksam i sedan 60-talet - modebranschen. Här beskrivs mode ur de mest skilda aspekter - som kultur, som konst, som "big business", som socialt och personligt uttryck. Vi får följa utvecklingen i modets huvudstad Paris och dess påverkan på världen, men också hur nordisk design växt fram och blivit en trendig exportvara. Boken är genomgående illustrerad, ofta med bilder av världens främsta modefotografer.
9146180389 -
Bordel de mode : kläder som kultur och person...
Inbunden bok. Wahlström & Widstrand. 2002. 199 sidor.
Nära nyskick. Skyddsomslag saknas.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9146180389
- Titel
- Bordel de mode : kläder som kultur och personligt uttryck
- Författare
- Bond, Cay
- Förlag
- Wahlström & Widstrand
- Utgivningsår
- 2002
- Omfång
- 199 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- kläder som kultur och personligt uttryckCay Bond, trendanalytiker på trendbyrån Promostyl, har skrivit en initierad skildring och kärleksfull hyllning till den bransch som hon varit verksam i sedan 60-talet - modebranschen. Här beskrivs mode ur de mest skilda aspekter - som kultur, som konst, som "big business", som socialt och personligt uttryck. Vi får följa utvecklingen i modets huvudstad Paris och dess påverkan på världen, men också hur nordisk design växt fram och blivit en trendig exportvara. Boken är genomgående illustrerad, ofta med bilder av världens främsta modefotografer.
Wahlström & Widstrand 9146180389 -
Bordel de mode : kläder som kultur och person...
Inbunden bok. Wahlström & Widstrand. 2002. 199 sidor.
Nyskick. Skyddsomslag saknas.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9146180389
- Titel
- Bordel de mode : kläder som kultur och personligt uttryck
- Författare
- Bond, Cay
- Förlag
- Wahlström & Widstrand
- Utgivningsår
- 2002
- Omfång
- 199 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- kläder som kultur och personligt uttryckCay Bond, trendanalytiker på trendbyrån Promostyl, har skrivit en initierad skildring och kärleksfull hyllning till den bransch som hon varit verksam i sedan 60-talet - modebranschen. Här beskrivs mode ur de mest skilda aspekter - som kultur, som konst, som "big business", som socialt och personligt uttryck. Vi får följa utvecklingen i modets huvudstad Paris och dess påverkan på världen, men också hur nordisk design växt fram och blivit en trendig exportvara. Boken är genomgående illustrerad, ofta med bilder av världens främsta modefotografer.
Wahlström & Widstrand 9146180389 -
Bordel de mode : kläder som kultur och person...
Inbunden bok. Wahlström & Widstrand. 2002. 199 sidor.
Nära nyskick. 27x21cm.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9146180389
- Titel
- Bordel de mode : kläder som kultur och personligt uttryck
- Författare
- Bond, Cay
- Förlag
- Wahlström & Widstrand
- Utgivningsår
- 2002
- Omfång
- 199 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- kläder som kultur och personligt uttryckCay Bond, trendanalytiker på trendbyrån Promostyl, har skrivit en initierad skildring och kärleksfull hyllning till den bransch som hon varit verksam i sedan 60-talet - modebranschen. Här beskrivs mode ur de mest skilda aspekter - som kultur, som konst, som "big business", som socialt och personligt uttryck. Vi får följa utvecklingen i modets huvudstad Paris och dess påverkan på världen, men också hur nordisk design växt fram och blivit en trendig exportvara. Boken är genomgående illustrerad, ofta med bilder av världens främsta modefotografer.
Wahlström & Widstrand 9146180389 -
Bordel de mode. Kläder som kultur och personl...
Inbunden bok. Wahlström & Widstrand. 2002. 199 sidor.
Gott skick. Illustrerad.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789146180388
- Titel
- Bordel de mode : kläder som kultur och personligt uttryck
- Författare
- Bond, Cay
- Förlag
- Wahlström & Widstrand
- Utgivningsår
- 2002
- Omfång
- 199 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- kläder som kultur och personligt uttryckCay Bond, trendanalytiker på trendbyrån Promostyl, har skrivit en initierad skildring och kärleksfull hyllning till den bransch som hon varit verksam i sedan 60-talet - modebranschen. Här beskrivs mode ur de mest skilda aspekter - som kultur, som konst, som "big business", som socialt och personligt uttryck. Vi får följa utvecklingen i modets huvudstad Paris och dess påverkan på världen, men också hur nordisk design växt fram och blivit en trendig exportvara. Boken är genomgående illustrerad, ofta med bilder av världens främsta modefotografer.
Wahlström & Widstrand 9789146180388 -
Bordel de mode : kläder som kultur och person...
Inbunden bok. Wahlström & Widstrand. 2002. 199 sidor.
Nyskick. [Hylla:23]
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9146180389
- Titel
- Bordel de mode : kläder som kultur och personligt uttryck
- Författare
- Bond, Cay
- Förlag
- Wahlström & Widstrand
- Utgivningsår
- 2002
- Omfång
- 199 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- kläder som kultur och personligt uttryckCay Bond, trendanalytiker på trendbyrån Promostyl, har skrivit en initierad skildring och kärleksfull hyllning till den bransch som hon varit verksam i sedan 60-talet - modebranschen. Här beskrivs mode ur de mest skilda aspekter - som kultur, som konst, som "big business", som socialt och personligt uttryck. Vi får följa utvecklingen i modets huvudstad Paris och dess påverkan på världen, men också hur nordisk design växt fram och blivit en trendig exportvara. Boken är genomgående illustrerad, ofta med bilder av världens främsta modefotografer.
Wahlström & Widstrand 9146180389 -
Bordel de mode : kläder som kultur och person...
Inbunden bok. Wahlström & Widstrand. 199 sidor.
Mycket gott skick. Wahlström & Widstrand. 1:a uppl. 2002. 200 s. Inbunden. Klotrygg. Cay Bond, trendanalytiker på trendbyrån Promostyl, har skrivit en initierad skildring och kärleksfull hyllning till den bransch som hon varit verksam i sedan 60-talet- modebranschen. Här be läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789146180388
- Titel
- Bordel de mode : kläder som kultur och personligt uttryck
- Författare
- Bond, Cay
- Förlag
- Wahlström & Widstrand
- Utgivningsår
- 2002
- Omfång
- 199 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- kläder som kultur och personligt uttryckCay Bond, trendanalytiker på trendbyrån Promostyl, har skrivit en initierad skildring och kärleksfull hyllning till den bransch som hon varit verksam i sedan 60-talet - modebranschen. Här beskrivs mode ur de mest skilda aspekter - som kultur, som konst, som "big business", som socialt och personligt uttryck. Vi får följa utvecklingen i modets huvudstad Paris och dess påverkan på världen, men också hur nordisk design växt fram och blivit en trendig exportvara. Boken är genomgående illustrerad, ofta med bilder av världens främsta modefotografer.
Wahlström & Widstrand 9789146180388 -
Bordel de mode : kläder som kultur och person...
Inbunden bok. Wahlström & Widstrand. 1:a upplagan uppl. 2002. 199 s. Inbunden. 28x22cm. 112 gram.
Mycket gott skick. kläder som kultur och personligt uttryck Cay Bond, trendanalytiker på trendbyrån Promostyl, har skrivit en initierad skildring och kärleksfull hyllning till den bransch som hon varit verksam i sedan 60-talet- modebranschen. Här beskrivs mode ur de mest läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9146180389
- Titel
- Bordel de mode : kläder som kultur och personligt uttryck
- Författare
- Bond, Cay
- Förlag
- Wahlström & Widstrand
- Utgivningsår
- 2002
- Omfång
- 199 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- kläder som kultur och personligt uttryckCay Bond, trendanalytiker på trendbyrån Promostyl, har skrivit en initierad skildring och kärleksfull hyllning till den bransch som hon varit verksam i sedan 60-talet - modebranschen. Här beskrivs mode ur de mest skilda aspekter - som kultur, som konst, som "big business", som socialt och personligt uttryck. Vi får följa utvecklingen i modets huvudstad Paris och dess påverkan på världen, men också hur nordisk design växt fram och blivit en trendig exportvara. Boken är genomgående illustrerad, ofta med bilder av världens främsta modefotografer.
9146180389 -
Bordel de mode - Kläder som kultur och person...
AUTOGRAF.Cay Bond, trendanalytiker på trendbyrån Promostyl, har skrivit en initierad skildring och kärleksfull hyllning till den bransch som hon varit verksam i sedan 60-talet- modebranschen. Här beskrivs mode ur de mest skilda aspekter- som kultur, som k läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9146180389
- Titel
- Bordel de mode : kläder som kultur och personligt uttryck
- Författare
- Bond, Cay
- Förlag
- Wahlström & Widstrand
- Utgivningsår
- 2002
- Omfång
- 199 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- kläder som kultur och personligt uttryckCay Bond, trendanalytiker på trendbyrån Promostyl, har skrivit en initierad skildring och kärleksfull hyllning till den bransch som hon varit verksam i sedan 60-talet - modebranschen. Här beskrivs mode ur de mest skilda aspekter - som kultur, som konst, som "big business", som socialt och personligt uttryck. Vi får följa utvecklingen i modets huvudstad Paris och dess påverkan på världen, men också hur nordisk design växt fram och blivit en trendig exportvara. Boken är genomgående illustrerad, ofta med bilder av världens främsta modefotografer.
9146180389 -
Bordel du Mode. Kläder som kultur och personl...
W&W 2002
Inb. 200s. Mycket gott skickInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn