Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Marknadsföring av böcker, En introduktion

Marknadsföring av böcker, En introduktion

Häftad bok. TLA, Malmö. 3 uppl. 2007. 155 sidor.

Gott skick. Två delar:
Del ett är en kort intro till modern marknadsföringsteori, av Thomas Björklund.
Del två beskriver företagets resursbehov och intressenter samt marknadsföringsarbete gm praktiska exempel, av Hanserik Tönnheim.

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789189236059
Titel
Marknadsföring av böcker : en introduktion
Författare
Björklund, Thomas - Tönnheim, Hanserik
Förlag
Malmö : Tönnheim Literary Agency (TLA)
Utgivningsår
2007
Språk
Svenska