Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
MED FLER PERSPEKTIV på specialpedagogik – alla elever är inte kompatibla med skolbänken

MED FLER PERSPEKTIV på specialpedagogik – alla elever är inte kompatibla med skolbänken

Häftad bok. – FÖRLAGSNY! – Moringen förlag. 2017. 111 sidor.

Nyskick. – FÖRLAGSNY! –– Jag jobbade som specialpedagog på den gymnasieskola där projektet Point 20 genomfördes. Projektet, som ni kan läsa mer om i denna bok var en verksamhet för elever som inte var motiverade till traditionell skolverksamhet. För mig innebar det att jag fick rycka in när teamet i projektet ansåg att det var läge för specialpedagogisk undervisning. Det är från denna tid jag bär med mig att »gripa det undervisningsbara ögonblicket«. –– GLÖM INTE ATT TITTA PÅ ALLA MINA ANDRA BÖCKER! –– Samma fraktpris oavsett hur många böcker du beställer! (Gäller inom Sverige)

Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
Betala med Swish

Förlagsfakta

ISBN
9789198053630
Titel
Med fler perspektiv på specialpedagogik - alla elever är inte kompatibla med skolbänken
Författare
Callin, Agneta
Förlag
Moringen förlag
Utgivningsår
2016
Omfång
111 sidor
Bandtyp
Häftad
Mått
8 x 210 mm Ryggbredd 8 mm
Vikt
175 g
Språk
Svenska
Baksidestext
Jag jobbade som specialpedagog
på den gymnasieskola där projektet Point 20 genomfördes. Projektet, som ni kan läsa mer om i denna bok var en verksamhet för elever som inte var motiverade till traditionell skolverksamhet. För
mig innebar det att jag fick rycka in när teamet i projektet ansåg att det var läge för specialpedagogisk undervisning. Det är från denna tid jag bär med mig att »gripa det undervisningsbara ögonblicket«.