Effektiv visuell kommunikation : så skapas starka idéer, budskap, form och innehåll i tryckta och interaktiva medier
Inbunden bok. Stockholm : Carlsson. 1998.
Nära nyskick. Namnad. Portot gäller oavsett antal böcker. - Boken behandlar kommunikationsteori, påverkanslära, reklamplanering, kreativt arbete, dramaturgi, typografi, bild, form, innehåll, företagsidentitet, färg- och papperslära. Denna fackbok riktar sig till alla som måste nå ut med ett budskap där text och bild är viktiga element. Läsarna finns på reklambyråer, marknads-, reklam- och informationsavdelningar, folkhögskolor, kursinstitut, bildningsförbund, universitet och högskolor.
Förlagsfakta
- ISBN
- 9172032391
- Titel
- Effektiv visuell kommunikation : så skapas starka idéer, budskap, form och innehåll i tryckta och interaktiva medier
- Författare
- Bergström, Bo
- Förlag
- Stockholm : Carlsson
- Utgivningsår
- 1998
- Språk
- Svenska