Your country and preferred language.

Select your country Select language

Denna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.

Menu
Sökalternativ
Stäng

Välkommen till Sveriges största bokhandel

Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.

  • Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
  • Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn
Just nu finns inte titeln du söker på Bokbörsen. Skapa ett användarkonto eller logga in om du vill skapa en bevakning. Klicka sedan på knappen nedan. Du aviseras via e-post så snart artikeln kommer in igen.
Konsten att göra intryck

Konsten att göra intryck

Inbundna böcker. Natur & Kultur Akademisk. 1 uppl. 2016. 279 sidor.

Inom loppet av några sekunder har andra skapat sig en bild av hurdana vi är.
Våra relationer må vara livslånga eller korta, privata eller professionella. De kan ske öga mot öga, via sociala medier, telefon och mejl eller under en videokonferens. Något de alla har gemensamt är att de börjat med ett första intryck: ett kritiskt ögonblick då flera viktiga bedömningar äger rum. Det är den stund då det avgörs om andra kommer att vilja samarbeta med oss, anställa eller dejta oss, köpa något eller låta sig ledas av oss.
Vad exakt är det som styr andras uppfattning om oss? Vad ger oss inflytande och hur vinner vi den avgörande tilliten? Hur skapar vi rätt förutsättningar för en god relation? Och om det blir fel – går det att rädda ett dåligt första intryck?
Angela Ahola skriver om några av våra mest underskattade framgångsprinciper, baserat på neuropsykologi och socialpsykologi, sammanflätat med dagens kommunikationstrender, sinnesmarknadsföring (sensory marketing) och köpbeteendeforskning.

Förlagsfakta

ISBN
9789127145535
Titel
Konsten att göra intryck
Författare
Ahola, Angela
Förlag
Natur & Kultur Akademisk
Utgivningsår
2016
Omfång
279 sidor
Bandtyp
Inbunden
Mått
142 x 217 mm Ryggbredd 24 mm
Vikt
550 g
Språk
Svenska