-
Generation Y - framtidens konsumenter och med...
Häftad bok. Liber. 1:2 uppl. 2009. 264 sidor.
Nyskick. Trådhäftad med invikta flikar. Inget skrivet
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147087556
- Titel
- Generation Y - framtidens konsumenter och medarbetare gör entré
- Författare
- Parment, Anders
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2008
- Omfång
- 264 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 398 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Omfattande förändringar pågår i företag och organisationer: 40-talisterna går i pension och in kommer Generation Y - 80-talisterna som vill göra skillnad. Det här är en generation konsumenter och medarbetare som har vuxit upp i ett samhälle med många möjligheter och val, ständig kommunikation och stora sociala nätverk.
Läs mer
Många organisationer upplever Generation Y som besvärliga och uppkäftiga, men i själva verket kan de vara kreativa, kompetenta, bildade och världsvana. I den här boken utmanas det etablerade tänkandet kring marknadskommunikation, konsumentbeteende och rekrytering, genom att Generation Y:s karaktärsdrag analyseras. Lär känna Generation Y och ta vara på de möjligheter som de för med sig!
Om författarna
Anders Parment är ek. dr och verksam vid Linköpings universitet samt som strategikonsult och föreläsare.
Liber 1:2 9789147087556 -
Generation Y - framtidens konsumenter och med...
Häftad bok. Liber. 1 uppl. 2008. 264 sidor.
Mycket gott skick. Prislappsmärke bak, dedikation från författaren på titelsidan. Fint ex!
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147087556
- Titel
- Generation Y - framtidens konsumenter och medarbetare gör entré
- Författare
- Parment, Anders
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2008
- Omfång
- 264 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 398 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Omfattande förändringar pågår i företag och organisationer: 40-talisterna går i pension och in kommer Generation Y - 80-talisterna som vill göra skillnad. Det här är en generation konsumenter och medarbetare som har vuxit upp i ett samhälle med många möjligheter och val, ständig kommunikation och stora sociala nätverk.
Läs mer
Många organisationer upplever Generation Y som besvärliga och uppkäftiga, men i själva verket kan de vara kreativa, kompetenta, bildade och världsvana. I den här boken utmanas det etablerade tänkandet kring marknadskommunikation, konsumentbeteende och rekrytering, genom att Generation Y:s karaktärsdrag analyseras. Lär känna Generation Y och ta vara på de möjligheter som de för med sig!
Om författarna
Anders Parment är ek. dr och verksam vid Linköpings universitet samt som strategikonsult och föreläsare.
Liber 1 9789147087556 -
Generation Y - framtidens konsumenter och med...
Häftad bok. Liber. 1 uppl. 2008. 264 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147087556
- Titel
- Generation Y - framtidens konsumenter och medarbetare gör entré
- Författare
- Parment, Anders
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2008
- Omfång
- 264 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 398 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Omfattande förändringar pågår i företag och organisationer: 40-talisterna går i pension och in kommer Generation Y - 80-talisterna som vill göra skillnad. Det här är en generation konsumenter och medarbetare som har vuxit upp i ett samhälle med många möjligheter och val, ständig kommunikation och stora sociala nätverk.
Läs mer
Många organisationer upplever Generation Y som besvärliga och uppkäftiga, men i själva verket kan de vara kreativa, kompetenta, bildade och världsvana. I den här boken utmanas det etablerade tänkandet kring marknadskommunikation, konsumentbeteende och rekrytering, genom att Generation Y:s karaktärsdrag analyseras. Lär känna Generation Y och ta vara på de möjligheter som de för med sig!
Om författarna
Anders Parment är ek. dr och verksam vid Linköpings universitet samt som strategikonsult och föreläsare.
Liber 1 9789147087556 -
Generation Y - framtidens konsumenter och med...
Häftad bok. Liber. 1 uppl. 2008. 264 sidor.
Nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147087556
- Titel
- Generation Y - framtidens konsumenter och medarbetare gör entré
- Författare
- Parment, Anders
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2008
- Omfång
- 264 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 398 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Omfattande förändringar pågår i företag och organisationer: 40-talisterna går i pension och in kommer Generation Y - 80-talisterna som vill göra skillnad. Det här är en generation konsumenter och medarbetare som har vuxit upp i ett samhälle med många möjligheter och val, ständig kommunikation och stora sociala nätverk.
Läs mer
Många organisationer upplever Generation Y som besvärliga och uppkäftiga, men i själva verket kan de vara kreativa, kompetenta, bildade och världsvana. I den här boken utmanas det etablerade tänkandet kring marknadskommunikation, konsumentbeteende och rekrytering, genom att Generation Y:s karaktärsdrag analyseras. Lär känna Generation Y och ta vara på de möjligheter som de för med sig!
Om författarna
Anders Parment är ek. dr och verksam vid Linköpings universitet samt som strategikonsult och föreläsare.
Liber 1 9789147087556
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn