-
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9789147077267
- Titel
- Försäljning och service Fakta och uppgifter
- Författare
- Andersson Jan-Olof
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2005
- Omfång
- 200 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 448 g
- Språk
- Svenska
Liber 2 9789147077267 -
Försäljning och service Fakta och uppgifter
Häftad bok. Liber. 3 uppl. 2007. 216 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147081882
- Titel
- Försäljning och service Fakta och uppgifter
- Författare
- Andersson, Jan-Olof
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2007
- Omfång
- 216 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 484 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Boken är ett verklighetsnära läromedel. Varje kapitel börjar med ett inspirerande möte med en ung person som arbetar inom handel och service.
Läs mer
Kapitlen avslutas med repetitionsfrågor och övningsfält och fördjupningsuppgifter. De många fältuppgifterna ger eleverna möjlighet att skapa kontakter i branschen. I slutet av varje kapitel finns också projektuppgifter under namnet "Säljpärmen - en dokumentation av vår policy". Här ges eleven möjlighet att sätta sig in i försäljnings- och servicefrågor i en detaljahandelskedja.
Boken behandlar bland annat:
- Service
- Säljsamtalet
- Försäljning på olika mötesplatser
- Vad som händer efter köpet
- Prissättning
- Kassaarbete och betalningar
- Butikens arbetsmiljö
- Att förebygga brott
Om författarna
Författare är Jan-Olof Andersson, Gunilla Eek, Mats Erasmie, Maritta Leijonmalm och Anders Pihlsgård.
Gunilla och Maritta är handelslärare och har båda lång erfarenhet som näringsidkare i handelsbranschen. Mats har arbetat som säljare, marknadschef och är nu VD på Sällma, ett av Sveriges ledande konsult- och utvecklingsföretag. Anders och Jan-Olof är konsulter och lärare i ekonomiska ämnen, samt medförfattare i bl a det populära läromedlet M2000 - Marknadsföring i en ny tid.
Liber 3 9789147081882 -
Försäljning och service Fakta och uppgifter
Häftad bok. Liber. 2 uppl. 2005. 200 sidor.
Nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147077267
- Titel
- Försäljning och service Fakta och uppgifter
- Författare
- Andersson Jan-Olof
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2005
- Omfång
- 200 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 448 g
- Språk
- Svenska
Liber 2 9789147077267 -
Försäljning och service Fakta och uppgifter
Häftad bok. Liber. 3 uppl. 2007. 216 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147081882
- Titel
- Försäljning och service Fakta och uppgifter
- Författare
- Andersson, Jan-Olof
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2007
- Omfång
- 216 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 484 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Boken är ett verklighetsnära läromedel. Varje kapitel börjar med ett inspirerande möte med en ung person som arbetar inom handel och service.
Läs mer
Kapitlen avslutas med repetitionsfrågor och övningsfält och fördjupningsuppgifter. De många fältuppgifterna ger eleverna möjlighet att skapa kontakter i branschen. I slutet av varje kapitel finns också projektuppgifter under namnet "Säljpärmen - en dokumentation av vår policy". Här ges eleven möjlighet att sätta sig in i försäljnings- och servicefrågor i en detaljahandelskedja.
Boken behandlar bland annat:
- Service
- Säljsamtalet
- Försäljning på olika mötesplatser
- Vad som händer efter köpet
- Prissättning
- Kassaarbete och betalningar
- Butikens arbetsmiljö
- Att förebygga brott
Om författarna
Författare är Jan-Olof Andersson, Gunilla Eek, Mats Erasmie, Maritta Leijonmalm och Anders Pihlsgård.
Gunilla och Maritta är handelslärare och har båda lång erfarenhet som näringsidkare i handelsbranschen. Mats har arbetat som säljare, marknadschef och är nu VD på Sällma, ett av Sveriges ledande konsult- och utvecklingsföretag. Anders och Jan-Olof är konsulter och lärare i ekonomiska ämnen, samt medförfattare i bl a det populära läromedlet M2000 - Marknadsföring i en ny tid.
Liber 3 9789147081882 -
Försäljning och service Fakta och uppgifter
Häftad bok. Liber. 3 uppl. 2007. 216 sidor.
Hyggligt skick. Omslaget på framsidan är något böjt invändigt. Inget skrivet i boken.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147081882
- Titel
- Försäljning och service Fakta och uppgifter
- Författare
- Andersson, Jan-Olof
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2007
- Omfång
- 216 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 484 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Boken är ett verklighetsnära läromedel. Varje kapitel börjar med ett inspirerande möte med en ung person som arbetar inom handel och service.
Läs mer
Kapitlen avslutas med repetitionsfrågor och övningsfält och fördjupningsuppgifter. De många fältuppgifterna ger eleverna möjlighet att skapa kontakter i branschen. I slutet av varje kapitel finns också projektuppgifter under namnet "Säljpärmen - en dokumentation av vår policy". Här ges eleven möjlighet att sätta sig in i försäljnings- och servicefrågor i en detaljahandelskedja.
Boken behandlar bland annat:
- Service
- Säljsamtalet
- Försäljning på olika mötesplatser
- Vad som händer efter köpet
- Prissättning
- Kassaarbete och betalningar
- Butikens arbetsmiljö
- Att förebygga brott
Om författarna
Författare är Jan-Olof Andersson, Gunilla Eek, Mats Erasmie, Maritta Leijonmalm och Anders Pihlsgård.
Gunilla och Maritta är handelslärare och har båda lång erfarenhet som näringsidkare i handelsbranschen. Mats har arbetat som säljare, marknadschef och är nu VD på Sällma, ett av Sveriges ledande konsult- och utvecklingsföretag. Anders och Jan-Olof är konsulter och lärare i ekonomiska ämnen, samt medförfattare i bl a det populära läromedlet M2000 - Marknadsföring i en ny tid.
Liber 3 9789147081882 -
Försäljning och service Fakta och uppgifter
Häftad bok. Liber. 3 uppl. 2007. 216 sidor.
Nyskick. Boken är ett verklighetsnära läromedel. Varje kapitel börjar med ett inspirerande möte med en ung person som arbetar inom handel och service.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147081882
- Titel
- Försäljning och service Fakta och uppgifter
- Författare
- Andersson, Jan-Olof
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2007
- Omfång
- 216 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 484 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Boken är ett verklighetsnära läromedel. Varje kapitel börjar med ett inspirerande möte med en ung person som arbetar inom handel och service.
Läs mer
Kapitlen avslutas med repetitionsfrågor och övningsfält och fördjupningsuppgifter. De många fältuppgifterna ger eleverna möjlighet att skapa kontakter i branschen. I slutet av varje kapitel finns också projektuppgifter under namnet "Säljpärmen - en dokumentation av vår policy". Här ges eleven möjlighet att sätta sig in i försäljnings- och servicefrågor i en detaljahandelskedja.
Boken behandlar bland annat:
- Service
- Säljsamtalet
- Försäljning på olika mötesplatser
- Vad som händer efter köpet
- Prissättning
- Kassaarbete och betalningar
- Butikens arbetsmiljö
- Att förebygga brott
Om författarna
Författare är Jan-Olof Andersson, Gunilla Eek, Mats Erasmie, Maritta Leijonmalm och Anders Pihlsgård.
Gunilla och Maritta är handelslärare och har båda lång erfarenhet som näringsidkare i handelsbranschen. Mats har arbetat som säljare, marknadschef och är nu VD på Sällma, ett av Sveriges ledande konsult- och utvecklingsföretag. Anders och Jan-Olof är konsulter och lärare i ekonomiska ämnen, samt medförfattare i bl a det populära läromedlet M2000 - Marknadsföring i en ny tid.
Liber 3 9789147081882 -
Försäljning och service Fakta och uppgifter
Häftad bok. Liber. 3 uppl. 2007. 216 sidor.
Nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147081882
- Titel
- Försäljning och service Fakta och uppgifter
- Författare
- Andersson, Jan-Olof
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2007
- Omfång
- 216 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 484 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Boken är ett verklighetsnära läromedel. Varje kapitel börjar med ett inspirerande möte med en ung person som arbetar inom handel och service.
Läs mer
Kapitlen avslutas med repetitionsfrågor och övningsfält och fördjupningsuppgifter. De många fältuppgifterna ger eleverna möjlighet att skapa kontakter i branschen. I slutet av varje kapitel finns också projektuppgifter under namnet "Säljpärmen - en dokumentation av vår policy". Här ges eleven möjlighet att sätta sig in i försäljnings- och servicefrågor i en detaljahandelskedja.
Boken behandlar bland annat:
- Service
- Säljsamtalet
- Försäljning på olika mötesplatser
- Vad som händer efter köpet
- Prissättning
- Kassaarbete och betalningar
- Butikens arbetsmiljö
- Att förebygga brott
Om författarna
Författare är Jan-Olof Andersson, Gunilla Eek, Mats Erasmie, Maritta Leijonmalm och Anders Pihlsgård.
Gunilla och Maritta är handelslärare och har båda lång erfarenhet som näringsidkare i handelsbranschen. Mats har arbetat som säljare, marknadschef och är nu VD på Sällma, ett av Sveriges ledande konsult- och utvecklingsföretag. Anders och Jan-Olof är konsulter och lärare i ekonomiska ämnen, samt medförfattare i bl a det populära läromedlet M2000 - Marknadsföring i en ny tid.
Liber 3 9789147081882 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9789147081882
- Titel
- Försäljning och service Fakta och uppgifter
- Författare
- Andersson, Jan-Olof
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2007
- Omfång
- 216 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 484 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Boken är ett verklighetsnära läromedel. Varje kapitel börjar med ett inspirerande möte med en ung person som arbetar inom handel och service.
Läs mer
Kapitlen avslutas med repetitionsfrågor och övningsfält och fördjupningsuppgifter. De många fältuppgifterna ger eleverna möjlighet att skapa kontakter i branschen. I slutet av varje kapitel finns också projektuppgifter under namnet "Säljpärmen - en dokumentation av vår policy". Här ges eleven möjlighet att sätta sig in i försäljnings- och servicefrågor i en detaljahandelskedja.
Boken behandlar bland annat:
- Service
- Säljsamtalet
- Försäljning på olika mötesplatser
- Vad som händer efter köpet
- Prissättning
- Kassaarbete och betalningar
- Butikens arbetsmiljö
- Att förebygga brott
Om författarna
Författare är Jan-Olof Andersson, Gunilla Eek, Mats Erasmie, Maritta Leijonmalm och Anders Pihlsgård.
Gunilla och Maritta är handelslärare och har båda lång erfarenhet som näringsidkare i handelsbranschen. Mats har arbetat som säljare, marknadschef och är nu VD på Sällma, ett av Sveriges ledande konsult- och utvecklingsföretag. Anders och Jan-Olof är konsulter och lärare i ekonomiska ämnen, samt medförfattare i bl a det populära läromedlet M2000 - Marknadsföring i en ny tid.
Liber 3 9789147081882 -
Försäljning och service - Möte med kunden fak...
2003, trådhäftad med originalomslag i rakt och rent skick
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK -
Försäljning och service - Möte med kunden fak...
Häftad bok. Liber Ekonomi. 1:a uppl. 2003. 198 s. Häftad. Laminerad pärm. 22,5x21cm. 520 gram.
Nära nyskick. [Hylla:Liber].
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9147061634
- Titel
- Försäljning och service Fakta och uppgifter
- Författare
- Andersson, Jan-Olof
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2003
- Omfång
- 216 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 448 g
- Språk
- Svenska
9147061634
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn