Just nu finns inte titeln du söker på Bokbörsen. Skapa ett användarkonto eller logga in om du vill skapa en bevakning. Klicka sedan på knappen nedan. Du aviseras via e-post så snart artikeln kommer in igen.
Branding enligt Forrest Gump : en bok om varumärken, livet och hela konkarongen
Häftade böcker. Modernista. 2006. 270 sidor.
Ytterligare författare: Öhlin, Per Robert
Förlagsfakta
- ISBN
- 9789188748867
- Titel
- Branding enligt Forrest Gump : en bok om varumärken, livet och hela konkarongen
- Författare
- Öhlin, Per Robert
- Förlag
- Modernista
- Utgivningsår
- 2006
- Omfång
- 270 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 173 x 247 mm Ryggbredd 22 mm
- Vikt
- 960 g
- Språk
- Svenska
Modernista
9789188748867