-
Säljbibeln / Sälj-bibeln
Inbunden bok. Bokförlaget Redaktionen i Stockholm. 1 uppl. 2013. 456 sidor.
Nyskick. Redaktionen, 2013. Kartonnage. Den här utgåvan av boken finns ej i annan version. Första upplagans första tryckning i detta utförande. Medbundet svart sidenbokmärke. OBS det ISBN-nummer som anges i den här boken är ogiltigt nummer / annan version - detta läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789197655262
- Titel
- Säljbibeln
- Författare
- Laurelli, Rolf
- Förlag
- Bokförlaget Redaktionen i Sthlm
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 440 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Låt Sveriges bästa säljcoach göra dig till en säljare i världsklass – med inbyggd garanti!
Här är det smarta:
Boken är på över 400 sidor men upplagd i 44 snabblästa och lättillgängliga kapitel. Du kan läsa boken rakt igenom på några timmar och lära dig allt om försäljning på en gång. Men du kan lika gärna bläddra fram till något som du har problem med, till exempel invändningar och få svaret på din fråga direkt.
Och här är Sveriges bästa garanti:
Du måste markant öka din försäljning. Och du måste få fler kunder snabbare och enklare än du får idag - om inte så får du pengarna tillbaka. Så enkelt är det. Du ska vara helt nöjd när du beställer ”Säljbibeln”.
Här är en smygtitt på vad du får lära dig:
10 saker du som säljare ska memorera
Det bästa sättet att kontrollera och styra ditt fokus 7 fördelar med att ställa rätt frågor till kunden 9 hemligheter som ger dig vänner i affärslivet och får fler att köpa av dig Fyra saker som gör dina kunder mottagliga för dina idéer och produkter Hur du får dina kunder att känna att det är de som köper inte du som säljer
Hur du blir en god lyssnare och säljer mer
Var och när du ska använda den viktiga nicken Hur bra lyssnare är du egentligen? Gör det här testet 10 sätt att bli en bättre lyssnare
Så här blir du en supersäljare
Hur du påverkar omständigheterna istället för att omständigheterna påverkar dig Hur du utvecklar din affärsnäsa och får som du vill Gör så här så är du alltid välkommen, överallt Konsten att övertyga dina kunder i fem enkla steg Nyckelfraser för att få kunden att säga ja Tre råd för att nå framgång Varför du aldrig behöver vara rädd som säljare
Hemligheten med försäljning
Så här tar du reda på vad kunden vill ha och visar honom hur han kan få det Hur du stimulerar kunden att tänka på vad han önskar så köper han av dig Det här är hemligheten bakom all försäljning Hur du kvalificerar dina kunder för att sälja snabbare 4 frågor du ska ställa för att kvalificera kunden Hur du lockar fram rätt känslor hos kunden så han köper nu
Hur du blir en mästare på säljsamtal
Sokratesmetoden: Hur du själv löser dina säljproblem snabbt och enkelt Hur du skapar ett trevligt och effektivt säljsamtal Gör så här så kommer du enkelt överens med kunden Varför du inte ska argumentera och vad du ska göra istället Säg inte så här för då blir kunden misstänksam eller obeslutsam 8 typer av frågor du ska ställa i säljsamtalet Sex frågor du kan använda för att göra en bättre behovsanalys
Hur du kontrollerar och påverkar kunden
Så här använder du SPIN-metoden på effektivast sätt Varning: Om du och kunden är på det här stadiet ska du inte föreslå en lösning Hur du tar reda på vilken nytta kunden är ute efter Hur du ställer problemfrågor och lockar fram kundens missnöje De här frågorna ger dig hög säljeffekt
Hur du styr dina kunders tankar
3 saker du kan använda för att påverka kunden och få som du vill Smickra kundens status och position för att få honom övertygad Hur du använder ”sociala bevis” för att påverka kunden positivt Så här använder du kundens sunda förnuft för att honom att säga JA Locka fram kundens sympati för dig så säljer du mer. Tips på hur du lyckas Varför du ibland ska trycka på kundens självkänsla och status. Saker som du kan säga
Säljarens tio smarta avslutstekniker
Är du säker på att du ska använda dig av avslutstekniker? Ibland är det fel Byt ut ordet ”avslut” mot det här ordet så säljer du mer
Tips på hur du förvandlar invändningar till avslut
De här 6 stegen hjälper dig att hantera invändningar Varför invändningar uppstår och hur du bemöter dem Hur du hanterar prisinvändningar Hemligheten som får kunden att själv besvara sina invändningar Varför du ibland ska förvandla invändningen till en fråga Vad du aldrig ska argumentera om Så här behåller du kontrollen när invändningarna haglar över dig Gör så här så köper kunden trots invändningarna
Släpp lös din naturliga personlighet och sälj mer!
5 sätt att trimma dig till en bättre säljare 10 sätt att förbättra dina sämre sidor De här 60 orden ökar din försäljning Ord som skapar aktivitet och köplust Hur du blir en utåtriktat och inflytelserik person som folk vill köpa av Hur du förvandlar en förlorad order till en regelbunden inkomstkälla
Hur du enkelt planerar din tid bättre och når dina mål snabbare
Tidsplanen: 9 enkla punkter som hjälper dig att få allt gjort Bli vän med tiden: 3 faktorer som är mycket viktiga för dig som säljare 8 yttre tidssabotörer du ska hålla dig borta ifrån 12 inre tidssabotörer som du ska hålla ögonen på
Så här hjälper du kunden att bestämma sig
Varför du alltid ska utgå ifrån att kunden vill köpa av dig Hur du ökar kundens intresse när du närmar dig avslut Varning: Prata inte bort din försäljning 5 sätt att få reda på om kunden är redo för avslut 13 sätt att få kunden att fatta beslut
Bli en mästare på avslut!
Saker du ska säga när du närmar dig avslut Så här hjälper du kunden fatta ett bra beslut Hemligheter som höjer intressenivån när du närmar dig avslut Hur du behåller ditt lugn när du knyter ihop påsen
Hur du förhandlar som ett proffs
7 enkla steg som gör dig till en smartare förhandlare 9 frågor du ska ställa dig innan du förhandlar 7 förhandlingsregler som ger dig ett övertag mot dina konkurrenter 10 enkla sätt att övervinna krav och påtryckningar från kunden Hur du hanterar tuffa förhandlare utan att bli arg
Sveriges bästa säljare – en unik undersökning
Vad gör du säljare som lyckas bäst? Svaren får du här! 16 saker som skiljer den framgångsrika säljaren från medelmåttorna Formeln som gör dig till en supersäljare – om du använder den 11 personlighetsdrag hos de bästa säljare 25 hemligheter hos Sveriges bästa säljare 9 saker de bästa säljarna gör
Hur du får struktur och ordning på ditt säljarbete
Hur du ska jobba för att bli en framgångsrik säljare Vilka mål du ska sätta och hur du når dem 7 saker som gör att du utnyttjar arbetstiden på bästa sätt 6 saker du ska göra för att snabbt utvecklas till en ännu bättre säljare Dina 7 utvecklingsområden och tips på hur du förbättrar alla
Gör så här så får du bättre säljresultat snabbare
3 viktiga moment ökar dina resultat snabbt 9 fällor du ska undvika i ditt säljarbete Hur du använder 80/20-regeln för att sälja mer 10 saker som får dig att förstå hur kunderna tänker när de köper
Hur du snabbar på säljprocessen
Hur du systematiserar din försäljning och säljer mer snabbare 9 steg som du måste ta i nästan all försäljning Kupong och responsannonsering fungerar det? Överraskande svar! Så här ser beslutsprocessen hos företag ut
Hur du säljer massvis på mässan
Steg för steg tips för hur du lyckas på mässan utan att det kostar skjortan Hur du placerar din monter så att du syns 7 saker du ska tänka på innan mässan 5 saker du ska göra på dag ett på mässan 7 saker du ska göra mot konkurrenterna på mässan 10 vanliga fel på mässan. Vilka gör du och dina kollegor?
Hur du skapar säljande offerter
Vad din offert ska innehålla 5 dåliga inledningar på offerter och 4 bra Hur du skapar säljande offerter i fem enkla steg 3 dåliga avslutningar och 3 bra Akta dig för de 4 vanligaste felen många gör Checklista i 17 steg som du kan använda innan du skickar offerten
Hur du behandlar reklamationer
13 saker du kan göra om du får reklamationer Varför en välskött reklamation är det bästa säljargumentet Hur du tar emot en otrevlig reklamation på ett trevligt sätt
Hur framgångsrika säljare tänker
Tänk rätt och bli framgångsrik! Hemligheten med plus- och minustankar Varför du ska tänka på vad du säger till dig själv En sak som kan hämma din framgång som säljare
31 olika försäljnings och förhandlingsmodeller som är lätta att ta till sig
Praktikfall, case, verkliga situationer och mycket mer i denna inspirerande bok av Sveriges vassaste säljare
Plus, allt du behöver veta om Key Account Management och Customer Relationship Management. Varför etik och moral skapar bättre affärer. Hur du samarbetar med kollegor och säljledning för att sälja mer. Nästan allt du behöver veta om lön och kompensationssystem. Hur ditt företags totala säljstyrka kan utvecklas och mycket mer!
Beställ Säljbibeln nu och låt den hjälpa dig framåt också...
Bokförlaget Redaktionen i Stockholm 1 9789197655262 -
Säljledning - Att skapa framgångsrik försäljn...
Häftad bok. Bonniers / Bonnier Utbildning. 1 uppl. 2010. 206 sidor.
Nyskick. Bonniers, 2010. Limhäftad. Originalutgåva: första upplagans första tryckning. Oläst. Nyskick!
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789162299866
- Titel
- Säljledning - Att skapa framgångsrik försäljning
- Författare
- Marie-Louise Kjellström
- Förlag
- Sanoma Utbildning
- Utgivningsår
- 2010
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 170 x 240 mm Ryggbredd 11 mm
- Vikt
- 399 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Säljledning – att skapa framgångsrik försäljning är ett läromedel för kurser med fokus på försäljning. Genom exempel, intervjuer samt en gedigen teoretisk genomgång visar boken olika modeller och lösningar för att strukturera och leda försäljningsarbete.I boken presenteras modeller som kan användas inom försäljning för att öka ett företags framgång inom området. Framförallt diskuterar boken modeller och teorier inom tre olika områden: analysarbete, säljprocessen och förbättringsområden. Alla tre områden ses som vitala för försäljningsavdelningen och presenteras ingående. Exempel på modeller inom dessa områden är prospektering, lönsamhetskontroll, resursallokering, uppföljning och benchmarking.Läromedel inom försäljning har varit sällsynta, vilken gjort att teoribildningen på området är underutvecklad eller ibland saknas. I den här boken försöker författaren sammanställa olika modeller inom området och diskutera hur de relaterar till varandra samt hur de praktiskt kan hjälpa försäljningsavdelningen.Utöver att diskutera försäljningsavdelningens olika processer och rutiner presenterar författaren en egen modell för att bedöma försäljningsavdelningens effektivitet. Denna modell tar hänsyn till hur effektivt försäljningsavdelningen arbetar med de modellerna och rutinerna inom bokens tre olika fokusområden: analysarbete, säljprocessen och förbättringsområden.
Avsedd för:
Studerande på eftergymnasiala utbildningar på universitet och högskolor, Yh-utbildningar och kan även användas av utbildningsföretag och på företagsinterna utbildningar.Författare:
Marie-Louise Kjellström har haft tunga chefsbefattningar inom försäljning och affärsutveckling i flera ledande företag. Bland annat på franska L'Oréal-koncernen, Dagens Nyheter, Eniro och SAS. Hon tillträdde som VD för Grand Hôtel i Stockholm under våren 2010 för att fortsätta arbetet med kundnära frågor och affärsutveckling.
Bonniers / Bonnier Utbildning 1 9789162299866 -
Konceptstyrd utveckling : förnyelse av produk...
Häftad bok. Studentlitteratur. 1 uppl. 2009. 251 sidor.
Nyskick. Studentlitteratur, 2009. Limhäftad. Finns ej i annan variant. Första upplagans tredje tryckning. Oläst och helt ny!
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144051352
- Titel
- Konceptstyrd utveckling : förnyelse av produkter, tjänster och marknader
- Författare
- Aleksander Szatek
- Förlag
- Studentlitteratur
- Utgivningsår
- 2008
- Omfång
- 251 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 362 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Företag och organisationer måste ständigt utvecklas och förändras för att motsvara ägarnas och kundernas krav och förväntningar. Skapandet av nya konkurrenskraftiga produkter, tjänster och marknader är ett led i denna förändringsprocess. Utvecklingen av företagets eller organisationens verksamheter och strategier sker samtidigt alltid under en större eller mindre osäkerhet. Förutom en föränderlig omvärld bottnar osäkerheten även i interna aspekter och ett misslyckande kostar pengar, omvärldens förtroende, och i värsta fall ett företags eller organisations nedgång och fall. Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Studentlitteratur 1 9789144051352 -
Professionell marknadsföring : Andra upplagan
Inbunden bok. Studentlitteratur AB. 2 uppl. 2009. 612 sidor.
Nyskick. Studentlitteratur, 2009. Kartonnage. Andra upplagans femte tryckning. Grymt snygg & värdefull bok. Oläst och helt ny!
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144037097
- Titel
- Professionell marknadsföring
- Författare
- Björn Axelsson - Henrik Agndal
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2005
- Omfång
- 612 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Vikt
- 980 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Professionell marknadsföring är en grundläggande bok inom marknadsföringsområdet. Med utgångspunkt i frågeställningen Vad gör marknadsförare? identifieras och utvecklas en rad olika perspektiv på ämnet. Författarna behandlar bland annat marknadsföringens roll i företag och samhälle, samt marknadsföringens olika aktörer. Samtidigt fokuserar de på hur man som marknadsförare kan tänka och agera i olika situationer, till exempel beroende på om man är verksam på företagsmarknader eller konsumentmarknader, om man marknadsför varor eller tjänster, eller om man agerar internationellt.
Studentlitteratur AB 2 9789144037097 -
Organisationsförändringar och förändringsleda...
Häftad bok. Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2011. 417 sidor.
Nyskick. Studentlitteratur, 2011. Limhäftad. Finns ej i annan variant. Första upplagans tionde tryckning. Oläst. Mycket nära nyskick!
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144036380
- Titel
- Organisationsförändringar och förändringsledarskap
- Författare
- Dag Ingvar Jacobsen
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2005
- Omfång
- 417 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 607 g
- Språk
- Svenska
Studentlitteratur AB 1 9789144036380 -
99 sätt att få gratis publicitet
Inbunden bok. PK förlag. 1 uppl. 1996. 176 sidor.
Nära nyskick. PK förlag, 1996. Kartonnage. Finns ej i annan variant. Originalutgåva: första upplagans första tryckning. Illustrerad. Mycket nära nyskick!
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9163038781
- Titel
- 99 sätt att få gratis publicitet
- Författare
- Karaszi, Peter
- Förlag
- Stockholm : PK förl
- Utgivningsår
- 1996
- Språk
- Svenska
PK förlag 1 9163038781 -
Popretorik : upplevelsekommunikation som över...
Häftad bok. Popretorik förlag. 1 uppl. 2014. 157 sidor.
Nyskick. Popretorik förlag, 2014. Häftad / Limhäftad. Första upplagans första tryckning i detta utförande. Mycket nära nyskick!
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789198161205
- Titel
- Popretorik : upplevelsekommunikation som övertygar
- Författare
- Dahlin, Kjell
- Förlag
- Popretorik förlag
- Utgivningsår
- 2014
- Omfång
- 157 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Boken Popretorik som vann pris i Årets Ledarbok har nu 2014 kommit som pocket. Boken belyser retorik ur ett nytt fräscht perspektiv och riktar sig till alla som jobbar med kommunikation.
Popretorik förlag 1 9789198161205 -
Direktmarknadsföring i praktiken: Hur jag tjä...
Häftad bok. Succeförlaget. 1 uppl. 1997. 176 sidor.
Nära nyskick. Sucessforlaget. 1997. Häftad. Finns ej i annan variant. 21x15cm. 242 gram. Ej skrymmande. 110s + 66s planschsidor (annonsexempel). Oläst. Några bruksspår på omslagets baksida, men inget störande eller ovanligt. Mycket gott antikvariatiskt skick eller nära läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKSucceförlaget 1 -
Rivstart. Hur du startar och får fart på ett...
Häftad bok. Bokförlaget Redaktionen - Kreativ affärslitteratur för dig. 7 uppl. 2010. 322 sidor.
Nära nyskick. Redaktionen; Kreativ affärslitteratur för dig, Stockholm, 2010. Limhäftad. Finns ej i annan variant. Sjunde reviderade upplagans första tryckning. Oläst / Oöppnad. Nyskick! Ett verkligt toppenexemplar av en verkligt givande bok! … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789197452434
- Titel
- Rivstart
- Författare
- Stefan Ekberg
- Förlag
- Bokförlaget Redaktionen i Sthlm
- Utgivningsår
- 2014
- Omfång
- 316 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Det här är det smarta i boken:
Kom igång snabbt
Hur du skaffar kunder snabbt massor av konkreta tips.
Hur du gör för att få kunderna att välja ditt företag framför konkurrenterna.
Dina viktigaste marknadsföringsverktyg och hur du använder dem.
Konsten att skriva oslagbara säljbrev.
Konsten att skriva säljande offerter.
Hur du skapar lönsamma samarbeten med andra.
Hur du snabbt får igång ett nätverk.
Hur du gör visitkort, broschyrer och annonser som säljer.
Hur du lär dig att sälja öga mot öga - och tycka om det.
Hur du säljer via telefonen.
Skaffa koll på företagets pengar redan från starten
Hur du gör en startbudget för ett eget företag.
Bidrag du kan söka och hur du gör.
Var du skaffar pengarna att starta för.
Viktiga kontakter med riskkapitalbolag, banker, ALMI och andra aktörer.
Hur du skaffar pengar till ny idé eller produkt.
Konsten att få betalt för en faktura även om kunden krånglar.
Bokföring enklare än du tror.
Bra saker med en ordnad bokföring.
Allt om skatter, F-skattsedlar och moms.
Två budgetar du behöver behärska.
Internet är nyckeln till framgång för 2000-talets nya företag
Varför det är bra för ditt företag med en hemsida.
Hur du skapar en säljande hemsida för ditt företag.
Hemligheterna med att skapa lönsamhet på Internet.
Hur du snabbt skapar en lönsam Internetnärvaro.
Hur du marknadsför din hemsida på och utanför Internet.
Praktiska saker
Affärsplan istället för kalldusch.
Hur du väljer företagsform - enskild firma, handelsbolag eller aktiebolag.
Hur du väljer ett företagsnamn som ger kunderna idéer.
Viktiga saker att tänka på om du skaffar lokal.
Allt om tillstånd och försäkringar.
Vilka kan hjälpa dig när du startar eget företag.
Hur du planerar din marknadsföring effektivt.
Hur du gör en marknadsplan för en egen firma.
Starta enskild firma
Starta aktiebolag
Ordlista med hundratals förklaringar på ord och begrepp.
Och mycket mer på 316 lättlästa sidor som ger dig lagom stora portioner om allt du måste veta för att lyckas med ditt företag snabbt.
Så här säger läsarna:
Så här säger några läsare om boken:
"Den här boken kortfattat är: Underbar. Den hjälper dig att lösa massor av frågor som poppar upp när du bestämt att det är dags att starta eget. Du får både vägledning och information som hjälper dig att utveckla dina drömmar"
Eridiania, The Living stone home clean
"Rivstart har gett mig ALLT! Till att börja med hur det fungerar att driva företag. Sedan smarta detaljer som skapar så mycket mer inspiration och disciplin att varje dag ta allt ansvar för så många olika områden. Bokföring och marknadsföring är bara en början."
Fredrik Lange, Unitdata
"Klockren kicka igångbok för de som känner sig lite osäkra!"
Per Sydäng, Despec Sweden AB
"Rivstart är en bok som fick mig att våga ta tag i det som kändes svårt bl.a att sälja, sticka ut och några tips om att inte jaga kunder som tar kraft och inget ger och mycket mycket mer."
Monica Sundell, sundell utveckling
"Har verkligen fått mig att komma igång med framför allt min marknadsföring. En jätte bra bok!"
Tobias Karlsson, Perfect Training
"Den har peppat mig enormt mycket! Jag har fått bra tips på hur man jobbar med sin hemsida på ett klart och tydligt sätt samt hur man skriver effektiva säljbrev. Jag tycker hela tonen i boken är väldigt trevlig och naturlig och den skiljer sig mycket från andra böcker. Boken är personlig och det känns som att Stefan är min kompis som vill hjälpa just mig att lyckas med mitt företag! Tack!"
Louise Mebius, Inspiro Kommunikation
"Hjälpte mig till att våga ta steget att starta eget. Boken avdramatiserade hela grejen med att starta företag."
Lars Jonsson, Yttra Konsumentkommunikation
"Alla konkreta, kaxiga tips i de ämnen jag precis gått och funderat som bäst på hur jag skulle lösa! Jag blev helt eld & lågor när jag hittade boken på biblioteket och tänkte:" Den här boken MÅSTE jag köpa!"
Åsa Karlström, Fin Trädgård
"Utan Rivstart hade jag aldrig fått loss tummarna och startat eget."
Pål Arthursson, Globograf Sverige AB
"Den här boken är min bibel. Den var ovärderlig innan och under tiden jag drog igång mitt företag. Jag måste snart köpa ett nytt ex, den jag har är en aning sönderläst vid det här laget...
Rekommenderas varmt."
Jackie Pihl, Ink Madness - Tattoo Removal
"Detta var boken som fick mig att våga starta eget. Superbra konkreta tips och hjälp att undvika fallgropar i början"
Daniel Eliasson, Webb & Sånt
"Det är en toppenbok som jag ofta rekommenderar mina bokföringskunder. De får lättare att förstå vad jag pratar om efter att ha läst den. Jag skulle vilja diskutera med dig Stefan om att använda den som kursmaterial i ett ev Starta-eget-seminarieum i höst."
Monica Zetterlund, Tre Grenar
"Lättförståelig kunskap om ämnen som kan kännas tunga och motiga. Värdefulla tips."
Nikken oberoende distributör
"Den kan verkligen peppa mig och man inser att man kan förvekliga sina drömmar."
AROS Mögelteknik
"Att få större inblick i organisering och företagande. Rivstart är perfekt för dem som känner sig osäkra och behöver få tips om hur man kan gå till väga."
Simon Persson, Nomda Webbyrå
"Bra, enkel och konkret skriven bok med många användbara tips och peptalk"
Zornitsa Salman, Scrapparazzi
"Den gav mig en massa nya idéer på hur jag ska jobba med befintliga kunder & hur skaffa nya kunder, vara lite "fräckare" än jag annars har varit, den gav mig uppslag till nya affärsidéer. Jag hade den som kvällslitteratur och det var inte särskilt begåvat då huvudet var så fullt med idéer när jag skulle släcka att det inte blev särskilt mycket sömn!"
Maria Frisinger, Frieko
"Ger suveränt mycket ideer och kunskap som jag skulle haft redan när jag startade företaget för 20 år sedan"
Lars Jarl, Mellby Miljöteknik ATC AB
"Rivstart har hjälpt mig att verkligen förstå grundprinciperna och inspirerar att komma igång med företagandet"
PerOlof Clifford Johansson, Näringsliv1 Umeå AB - BOiSOl
"Som nystartad företagare har boken varit enorm bra start"
Viktoria Månström, AnnaViktoria
"Den kan verkligen peppa mig och man inser att man n förveklkliga sina drömmar"
Marie Källström, AROS Mögelteknik
"Boken har hjälpt mig att få större inblick i organisering och företagande. Rivstart är perfekt för de som känner sig osäkra och behöver få tips om hur man kan gå till väga"
Simon Persson, Nomda Webbyrå
"Boken är "en spark i rumpan" som gör att jag (en trött småbarnsmamma) kastar mig in i livet som egenföretagare med liv och lust och med förtroendet att lyckas"
Ulrika Alenfelt , Alenfelt Consulting - Arbetsglädje
"Rivstart har hjälpt mig att gå från total novis till att kunna driva mitt företag"
Eva Milger, Mileva Coaching
"Boken hjälper mig att förstå och tro på att det går att göra verklighet av mina idéer. Men att det kräver vilja och massor av planering och hårt jobb. Tycker att boken är bra. Den är positiv, ärlig och fylld med massor av kreativa tips"
Robert Damberg, Järfälla
"Vissa saker som jag inte tänkt på innan togs upp och det gjorde att man fick en lite annan infallsvinkel på några problem. Dessutom gillade jag delen med förslag på olika affärsidéer och fick där en inblick i att det egentligen går att syssla med vad som helst ;-) och ändå få en lönsamhet i det hela"
Daniel Pettersson, Kungälv
Bokförlaget Redaktionen - Kreativ affärslitteratur för dig 7 9789197452434 -
Ekonomi för icke-ekonomer - en handbok i ekon...
Inbunden bok. Liber Ekonomi. 1 uppl. 2002. 219 sidor.
Nära nyskick. Svenska förlaget, 2002. Kartonnage. Den här utgåvan av boken finns ej i annan variant. Originalutgåva: Första upplagans första tryckning. Vitt papper ganska snyggt döljande tidigare ägarens namn överst på första blanksidan, så att detta inte skall synas. läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789147062836
- Titel
- Ekonomi för icke-ekonomer - en handbok i ekonomins termer, regler och samband
- Författare
- Carlson, Mikael
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2002
- Omfång
- 224 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Vikt
- 568 g
- Språk
- Svenska
Liber Ekonomi 1 9789147062836 -
Annonsörföreningen 75 år. Axplock och guldkor...
Inbunden bok. 1 uppl. 1999.
Nyskick. Annonsörföreningen, Stockholm, 1999. Kartonnage. Finns ej i annan variant. Rött band med ryggtext i silver. En stor silverkvadrat pryder framsidan. Originalutgåva: första upplagans första tryckning. Inget skrivet/kladdat inuti. Ej snedläst. Ej bruten rygg läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9163087618
- Titel
- Annonsörföreningen 75 år : axplock och guldkorn i annonsörernas historia
- Författare
- Carlberg, Gunilla
- Förlag
- Stockholm : Annonsörfören
- Utgivningsår
- 1999
- Språk
- Svenska
1 9163087618 -
Bästsäljaren : om avstamp, inspiration, försä...
Prestera. 1 uppl. 2011.
Nyskick. Prestera, 2011. Danskt band - dvs. häftad med invikningsflikar. Originalutgåva: första upplagans första tryckning. Rikligt illustrerad. Inget skrivet/kladdat inuti. Ej snedläst. Ej bruten rygg. Fin, oläst inlaga. Mycket gott antikvariatiskt skick / nära läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789163379963
- Titel
- Bästsäljaren : om avstamp, inspiration, försäljning, motivation, lust, nöjda kunder, nya kunder, affärsvänner, samarbete, hårt arbete, framgång och det som du älskar näst mest här i livet: att göra affärer
- Författare
- Ullsten, Erik
- Förlag
- Prestera
- Utgivningsår
- 2020
- Omfång
- 199 sidor
- Bandtyp
- Danskt band
- Mått
- 168 x 217 mm Ryggbredd 17 mm
- Vikt
- 465 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- En inspirationsbok i försäljning! De bästa säljarna säljer för minst 40 % mer än genomsnittet. Vill du veta hur det gör? Läs boken. Författaren till boken, Erik Ullsten, säljstrateg och rådgivare till President Barack Obama, har under femton års tid tränat och intervjuat de mest framgångsrika och lönsamma säljarna i Norden. Under dessa år har han intresserat sig för varför de bästa säljer för minst 40 % mer än genomsnittet. I boken avslöjar Erik hur de gör.
Här får du chansen att ta del av toppsäljarnas bästa råd som du direkt kan omsätta i praktiken. Den innehåller drygt hundra konkreta och resultatorienterade råd och möjligheter att forma en egen plan som visar hur du kan öka din lönsamhet och fördubbla din försäljning.
Prestera 1 9789163379963 -
Goda kontakter: Handbok för den som represent...
Inbunden bok. Skandinaviskt direktionsservice AB / Almqvist & Wiksell. 1 uppl. 1987.
Nyskick. Skandinaviskt direktions Service AB / Almqvist & wiksell, 1987. Kartonnage - gulddekorerat svart klotband i konstläder. Finns med stor säkerhet inte med skyddsomslag. Första upplagans första tryckning i detta utförande. Inget skrivet/kladdat inuti. Ej bru läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9185588121
- Titel
- Stora idéboken : beredskapslager för talare och skrivare
- Författare
- Auby, Jan
- Förlag
- Stockholm : Skandinavisk direktions service
- Utgivningsår
- 1986
- Språk
- Svenska
Skandinaviskt direktionsservice AB / Almqvist & Wiksell 1 9185588121
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn