-
Skvaller för miljoner
Inbunden bok Stockholm : Fischer. 1996. 205 sidor.
Mycket gott skick. SIFFROR ANTECKNADE MED KULSPETSPENNA BAKSIDAN
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9170548293
- Titel
- Skvaller för miljoner
- Författare
- Schinkel, Agneta von - Jansson, Lars Magnus
- Förlag
- Stockholm : Fischer
- Utgivningsår
- 1996
- Språk
- Svenska
Stockholm : Fischer 9170548293 -
På väg mot medievärlden 2020 : journalistik,...
Häftad bok Studentlitteratur AB. 4 uppl. 2009. 318 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144053158
- Titel
- På väg mot medievärlden 2020 : journalistik, teknik, marknad
- Författare
- Hvitfelt, Håkan - Nygren, Gunnar
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2008
- Omfång
- 318 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 460 g
- Språk
- Svenska
Studentlitteratur AB 4 9789144053158 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9789171731586
- Titel
- Medierna och moderniteten
- Författare
- Thompson, John B.
- Förlag
- Bokförlaget Daidalos
- Utgivningsår
- 2002
- Bandtyp
- Häftad
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vilken roll spelar medierna i de moderna samhällenas uveckling? Vilka är de sociala effekterna av nya former av kommunikations- och informationsspridning, från uppfinningen av tryckpressen till de globala kommunikationsnätverkens expansion idag?
Dessa frågor griper sig den engelske sociologen John B. Thompson sig an i denna bok. Han visar hur medierna har omvandlat samhällslivets rums- och tidsdimension och skapat interaktionsformer som inte längre är knutna till ett gemensamt rum. Denna omvandling har vidsträckta konsekvenser och påverkar olika sidor av våra liv, alltifrån de mest intima personliga erfarenheterna till maktens former.
Thompsons bok har blivit ett samhällsvetenskapligt standardverk om medier och kommunikation genom att förena ett brett och historiskt förankrat perspektiv med insikter från modern samhällsteori.
John B. Thompson är verksam i Cambridge. Han har vid sidan av denna bok utgivit böcker om hermeneutik och ideologiteori och senast en bok om politiska skandaler.
Bokförlaget Daidalos 9789171731586 -
Strategisk kommunikation
Häftad bok Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2007. 170 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144036953
- Titel
- Strategisk kommunikation
- Författare
- Jesper Falkheimer - Mats Heide
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2007
- Omfång
- 170 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 257 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- I en värld som präglas av ständig förändring, oförutsägbarhet och kaos blir förmågan att kunna kommunicera allt viktigare. I den här boken tas ett samlat grepp om kunskapsområdet strategisk kommunikation, dvs. ledning, planering och genomförande av reflexiva kommunikationsprocesser både inom organisationer och mellan organisationer och samhället. Särskild vikt läggs vid kommunikation i organisationer under förändring eller i kris samt deras relation till medier.
Författarna utmanar gamla gränser mellan marknadsföring, samhällskommunikation, public relations och organisationskommunikation. Grundläggande kommunikationsteorier om övertalning, meningsskapande samt strategiskt och kommunikativt handlande problematiseras.
Strategisk kommunikation är främst avsedd för universitets- och högskoleutbildningar inom medie- och kommunikationsvetenskap, företagsekonomi, sociologi, pedagogik och statsvetenskap. Boken riktar sig också till praktiker inom kommunikations- och marknadsföringsområdet.
Studentlitteratur AB 1 9789144036953 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9789147073351
- Titel
- Kommunikation & organisationer
- Författare
- Mats Heide - Catrin Johansson - Charlotte Simonsson
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2005
- Omfång
- 208 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 420 g
- Språk
- Svenska
Liber 1 9789147073351 -
Media and Morality: On the Rise of the Mediap...
Häftad bok John Wiley & Sons. 2010. 224 sidor.
Mycket gott skick. ENGELSK TEXT
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780745635040
- Titel
- Media and Morality: On the Rise of the Mediapolis
- Författare
- Roger Silverstone
- Förlag
- John Wiley & Sons
- Utgivningsår
- 2006
- Omfång
- 224 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 155 x 230 mm Ryggbredd 14 mm
- Vikt
- 338 g
- Språk
- English
John Wiley & Sons 9780745635040 -
INTERNATIONAL COMMUNICATION A READER
Häftad bok ROUTLEDGE. 2010. 590 sidor.
ISBN 9780415444569
Mycket gott skick. ENGELSK TEXT
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKROUTLEDGE 9780415444569 -
Yttrandefrihet och tryckfrihet : handbok för...
Häftad bok Studentlitteratur AB. 6 uppl. 2009. 404 sidor.
Gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144056760
- Titel
- Yttrandefrihet och tryckfrihet : handbok för journalister
- Författare
- Anders R. Olsson
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2009
- Omfång
- 404 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 586 g
- Språk
- Svenska
Studentlitteratur AB 6 9789144056760 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9789171731692
- Titel
- Mediekultur mediesamhälle
- Författare
- Jostein Gripsrud
- Förlag
- Bokförlaget Daidalos
- Utgivningsår
- 2002
- Bandtyp
- Häftad
- Språk
- Svenska
Bokförlaget Daidalos 2 9789171731692 -
Kommunikationsteorier : en introduktion
Häftad bok Wahlström & Widstrand. 2007. 268 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789146170471
- Titel
- Kommunikationsteorier : en introduktion
- Författare
- John Fiske
- Förlag
- Wahlström & Widstrand
- Utgivningsår
- 1997
- Omfång
- 268 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 135 x 210 mm Ryggbredd 19 mm
- Vikt
- 403 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Denna klassiska kursbok i kommunikationsteori kom första gången på svenska 1984 och utges nu i reviderat skick. Den presenterar de viktigaste synsätten inom forskningen och ger exempel på olika metoder att analysera kommunikation. Bokens nyskrivna material handlar om teorier, metoder och tillämpningar på områdena strukturalism, ideologi och mottagarnas etnografi. John Fiske undervisar på institutionen för kommunikationsteori vid University of Wisconsin-Madison, USA.
Wahlström & Widstrand 9789146170471 -
Digital Futures for Cultural and Media Studie...
Häftad bok John Wiley & Sons. 1 uppl. 2012. 256 sidor.
Mycket gott skick. engelsk text
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780470671016
- Titel
- Digital Futures for Cultural and Media Studies
- Författare
- John Hartley
- Förlag
- John Wiley & Sons
- Utgivningsår
- 2012
- Omfång
- 256 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 500 g
- Språk
- English
John Wiley & Sons 1 9780470671016 -
Media, gender and identity - an introduction
Pocketbok Taylor & Francis Ltd. 2008. 336 sidor.
Mycket gott skick. engelsk text
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9780415396615
- Titel
- Media, gender and identity - an introduction
- Författare
- David Gauntlett
- Förlag
- Taylor & Francis Ltd
- Utgivningsår
- 2008
- Omfång
- 336 sidor
- Bandtyp
- Mått
- 156 x 234 mm
- Vikt
- 498 g
- Språk
- Svenska
Taylor & Francis Ltd 9780415396615 -
Metoder i kommunikationsvetenskap
Häftad bok Studentlitteratur. 2 uppl. 2010. 339 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144067636
- Titel
- Metoder i kommunikationsvetenskap
- Författare
- Peter Berglez - Mats Ekström - Bengt Johansson - Göran Eriksson - Åsa Nilsson - Larsåke Larsson - Åsa Kroon-Lundell - Orla Vigsö - Marinette Fogde - Johanna Ledin - Johan Östman
- Förlag
- Studentlitteratur
- Utgivningsår
- 2010
- Omfång
- 339 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 495 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Medie- och kommunikationsvetenskap bygger på både samhällsvetenskap och humaniora och använder sig därmed av en rad metoder i forskning och uppsatsarbeten. Denna bok syftar till att möta behovet av en ämnesspecifik metodlära. I boken presenteras både kvantitativa metoder – surveyundersökning och innehållsanalys – och kvalitativa metoder, som etnografisk observation, intervjuer (personliga intervjuer och gruppintervjuer) och textanalytisk metod.
Inom medie- och kommunikationsvetenskap förekommer också en uppsättning olika teorier och metoder för att analysera språk och medier. I boken presenteras därför ett antal av dessa metoder, med teoretisk bakgrund såväl som konkreta exempel. De analysmetoder som ingår i volymen är bildanalys, retorikanalys, filmanalys, receptionsanalys samt tre former av diskursanalys; kritisk diskursanalys, dialogisk analys och analys av samtal. Sammantaget ger boken en stabil grund för såväl avancerade forskare som studenter inom det breda forskningsfält som ämnet innefattar.
Andra upplagan
Studentlitteratur 2 9789144067636 -
McQuail's mass communication theory
Häftad bok London : Sage. 2009. 621 sidor.
Mycket gott skick. engelsk text
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9781849202923
- Titel
- McQuail's mass communication theory
- Författare
- McQuail, Denis
- Förlag
- London : Sage
- Språk
- English
London : Sage 9781849202923 -
Risker, kommunikation och medier
Häftad bok Studentlitteratur AB. 1 uppl. 2000. 364 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789144013343
- Titel
- Risker, kommunikation och medier
- Författare
- Roland Nordlund - Ragnar Löfstedt - Ortwin Renn - Marjan Malesic - Bengt Sundelius - Olle Findahl - Göran Sundqvist - Britt-Marie Drottz Sjöberg - Birgitta Höijer
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2000
- Omfång
- 364 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 500 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vi har blivit alltmer medvetna om de risker som finns i vår omgivning. Det har inneburit nya utmaningar för myndigheter, företag och organisationer som har ett ansvar för och intresse av att ha bra kontakt med medborgare, kunder och medlemmar. I en föränderlig värld, där budskap förmedlas sekundsnabbt över vår jord, är det viktigt att ha en medveten syn på kommunikation. Denna antologi vänder sig till myndigheter, företag och organisationer samt alla medborgare som är intresserade av att skaffa sig kunskap om kommunikationens villkor och roll i frågor som rör risker och kriser. Läs mer om boken på studentlitteratur.se
Studentlitteratur AB 1 9789144013343 -
Grafisk kokbok : guiden till grafisk produkti...
Inbunden bok Bokförlaget Arena. 2 uppl. 2001. 314 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789178431618
- Titel
- Grafisk kokbok : guiden till grafisk produktion
- Författare
- Kaj Johansson
- Förlag
- Bokförlaget Arena
- Utgivningsår
- 2001
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 1 x 1 mm Ryggbredd 26 mm
- Vikt
- 1352 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Grafisk kokbok 2.0 är en guide till den grafiska produktionsprocessen skriven för dig som formger, studerar, köper eller planerar trycksaker. Boken är både för nybörjare och proffs och innehåller bland annat mer än 600 förklarande bilder och illustrationer, och en ordlista på över 800 grafiska termer. Grafisk kokbok har sålts i över 25.000 exemplar och används som lärobok på de flesta grafiska utbildningar och mediautbildningar. Grafisk kokbok är utgiven på sju språk.
Bokförlaget Arena 2 9789178431618 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9781784530624
- Titel
- Journalism and PR : news media and public relations in the digital age
- Författare
- Lloyd, John - Toogood, Laura
- Förlag
- London : I.B. Tauris
- Utgivningsår
- 2015
- Språk
- English
I.B.TAURIS 9781784530624 -
Ordet : reportern och hans tidning
Inbunden bok Västerås : Vestmanlands läns tidning. 1992. 240 sidor.
Mycket gott skick. namn insidan
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9163012413
- Titel
- Ordet : reportern och hans tidning
- Författare
- Olsson, Sven - Vestmanlands läns tidning
- Förlag
- Västerås : Vestmanlands läns tidning
- Utgivningsår
- 1992
- Språk
- Svenska
Västerås : Vestmanlands läns tidning 9163012413 -
Äkta vara : guide till oförfalskad mat
Inbunden bok Ordfront Förlag. 1 uppl. 2008. 273 sidor.
Mycket gott skick. Skyddsomslag i mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789170373916
- Titel
- Äkta vara : guide till oförfalskad mat
- Författare
- Nilsson, Mats-Eric
- Förlag
- Ordfront Förlag
- Utgivningsår
- 2008
- Omfång
- 273 sidor
- Bandtyp
- Flexband
- Mått
- 135 x 205 mm Ryggbredd 20 mm
- Vikt
- 400 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad är det egentligen vi stoppar i oss?
Frågan släpper inte taget om de tiotusentals svenskar som läst Den hemlige kocken - det okända fusket med maten på din tallrik, en bok som skakat livsmedelsindustrin i dess grundvalar.
Men vad ska man då äta, är den givna följdfrågan från den omskakade matkunden. Och hur hittar man de genuina och oförfalskade livsmedlen? Är majskycklingen verkligen bättre? Finns det någon skinka värd namnet? Varifrån får laxen sin färg och vad innehåller egentligen fiskpinnarna?
Svaren på dessa frågor och många fler ger Mats-Eric Nilsson i sin nya bok Äkta vara. Här bjuder han på fler avslöjanden av det utbredda matfusket och tipsar samtidigt om mängder av goda alternativ.
Denna shoppingguide är en detaljerad genomgång av 200 livsmedel och förhoppningen är att den ska få följa med sina läsare ända in i butiken.
Ordfront Förlag 1 9789170373916 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9783625136873
- Titel
- Grilla : De bästa recepten
- Förlag
- Stevali
- Utgivningsår
- 2018
- Omfång
- 254 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 215 x 265 mm Ryggbredd 22 mm
- Vikt
- 1170 g
- Språk
- Svenska
Stevali 1 9783625136873 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9789147087860
- Titel
- Mediernas språk
- Författare
- Ekström, Mats
- Förlag
- Liber
- Utgivningsår
- 2008
- Omfång
- 180 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 411 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Hur används språk för att kommunicera i nyhetsrapportering, intervju- och debattprogram, TV-serier, fiktionsfilm, dataspel, på chatt-sidor eller i operativsystemen i våra datorer? Att förstå hur språk kan användas i tal, skrift och bild är viktigt både för dem som vill kunna analysera budskap kritiskt och för dem som i olika yrkesroller ska jobba med medier och kommunikation. Mediernas språk är den första boken på svenska som presenterar de mest inflytelserika teorierna om språk och kommunikation i modern medievetenskap.
Liber 9789147087860 -
TV JOURNALEN NR 1 ÅRGÅNG 1 MAJ 1954
Tidning, tidskrift ÅHLEN & ÅKERLUNDS. 1954. 50 sidor.
Gott skick. BP REKLAM BAKSIDAN ENLIGT BILD
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEKÅHLEN & ÅKERLUNDS -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9780307463630
- Titel
- The 4-hour body : an uncommon guide to rapid fat-loss, incredible sex, and becoming superhuman
- Författare
- Ferriss, Timothy
- Utgivningsår
- 2020
- Språk
- English
CROWN ARCHETYPE 9780307463630 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9789153424680
- Titel
- Italienska bufféer
- Författare
- Marco Baudone - Tomas Tengby
- Förlag
- Ica Bokförlag
- Utgivningsår
- 2004
- Omfång
- 94 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 237 x 278 mm Ryggbredd 13 mm
- Vikt
- 657 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Den italienska maten ökar hela tiden i popularitet. Den passar vår tid där vi stressar och springer genom livet och inte tycker oss ha tid till matlagning. Den italienska maten går ofta snabbt. Men italienaren skulle aldrig gå med på att det inte finns tid för mat. Mat är en av hörnpelarna i den mänskliga existensen det är inget man slarvar med, annat än möjligen frukosten. Lunchen får gärna ta några timmar.
Mat är ju så mycket mer än intagande av näring. Det är att njuta, känna och uppleva, och inte minst är det ett fantastiskt bra sätt att mötas och umgås. Den italienska matens enkelhet lockar. Det är till synes bara några ingredienser, ofta ganska få, som blandas ihop. Sedan är det klart!
Den italienska maten är som bäst i smårätterna, förrätterna antipasti- och rätten därpå primi där pasta, risotto och soppa dukas fram. Paletten med efterrätter dolci- brukar vara ganska begränsad men gör sällan någon besviken man vet vad som fungerar. I Italien har man självförtroende nog att servera färsk frukt som dessert. Så att göra en bok med italienska bufféer är egentligen självklart. Bjud helt enkelt på det bästa och låt var och en välja själv!
Marco Baudone har varit kock i Italien, Frankrike och Sverige bland annat på Operakällaren i Stockholm i fem år. Marcos favoritrecept presenteras med Stefan Anderssons läckra bilder och Tomas Tengbys reflektioner kring den italienska maten.
Ica Bokförlag 9789153424680 -
Gäster hos verkligheten : en studie av journa...
Häftad bok Brutus Östlings bokf Symposion. 2001. 462 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9171395393
- Titel
- Gäster hos verkligheten : en studie av journalistik, demokrati och politisk
- Författare
- Strömbäck, Jesper
- Förlag
- Brutus Östlings bokf Symposion
- Utgivningsår
- 2001
- Omfång
- 462 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 150 x 217 mm Ryggbredd 22 mm
- Vikt
- 620 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- I Gäster hos verkligheten undersöker Jesper Strömbäck vilka uppfattningar journalister och politiker själva har om politiker som medborgare.
Brutus Östlings bokf Symposion 9171395393 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9789173246712
- Titel
- Att skriva reportage
- Författare
- Hansen, Stig
- Förlag
- Ordfront Förlag
- Utgivningsår
- 1999
- Omfång
- 279 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 136 x 216 mm Ryggbredd 23 mm
- Vikt
- 470 g
- Språk
- Svenska
Ordfront Förlag 2 9789173246712 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9789127066199
- Titel
- Journalistikens villkor
- Författare
- Lars J Hultén
- Förlag
- Natur & Kultur
- Utgivningsår
- 1997
- Bandtyp
- Kartonnage
- Vikt
- 511 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Vad är journalistik? Varför berättar journalister som de gör? Vilka villkor bestämmer journalistikens budskap, form och innehåll? Och vad kan vi egentligen förvänta oss av den?
Det är några centrala frågor som Lars J Hultén diskuterar i den här boken. Han placerar in journalistiken i ett vidare perspektiv och beskriver den både som medieföretagens "färskvara" och oumbärlig samhällsinformation.
Lars J Hultén är journalist, fil doktor i journalistik och lärare vid institutionen för journalistik, medier och kommunikation, JMK, vid Stockholms universitet. 1990 blev han Sveriges första doktor i journalistik på avhandlingen Reportaget som kom av sig.
Natur & Kultur 9789127066199 -
Annonsering för gerillaföretagare
Häftad bok Bokförlaget Redaktionen i Sthlm. 2007. 160 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789197706322
- Titel
- Annonsering för gerillaföretagare
- Författare
- Maxe, Krister
- Förlag
- Bokförlaget Redaktionen i Sthlm
- Utgivningsår
- 2007
- Omfång
- 160 sidor
- Bandtyp
- Storpocket
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Den första och enda svenska boken om hur man gör effektiva annonser själv.
Aldrig tidigare avslöjat en smygtitt på innehållet:
13 hemligheter som gör din annons till en vinnare
7 hemligheter som ger dig upp till 80 % billigare annonser
Varför folk svarar på annonser 49 hemligheter dina konkurrenter inte vill att du ska veta om
Hur du skapar små annonser som ger dig nya kunder
37 tips som får folk att läsa och svara på dina annonser
Hur du ska formge din annons och övertyga visuellt
101 rubriker som är nästan färdiga fyll bara på med din produkt så är du klar
Hur du snabbare får bättre idéer till dina annonser
Bilder som säljer 21 saker du ska tänka på när du väljer bilder
25 sätt att få fler svar på dina annonser
Hur du väljer rätt tidning för dina annonser
14 frågor som släpper lös dina annonsidéer
Gör du det här misstaget när du annonserar?
12 hemligheter som sätter sprutt på skrivandet (glöm skrivkramp för alltid)
Repetition: När du ska köra en annons igen och när du dumpa den i papperskorgen
3 misstag många gör som kostar skjortan
Vad du ska göra om din annons inte når dina mål
14 sätt att förvandla en medioker text till supersäljande
Är det här den bästa annonsstrategin någonsin?
Hur du gör din annons oemotståndligt enkel att svara JA på
Varför det alltid finns två saker du måste sälja i en annons
Hur du plockar bort Nej tack reaktionen hos läsaren
Hur du löser alla typer av problem på 12 minuter unik metod
En checklista med 27 typer av annonser du kan använda
Idétorka? 11 tips som får dina idéer att flöda
Säljande idéer: Hemligheter som får dina kunder att spendera sina surt förvärvade och skattade pengar
5 saker som avgör om du ska ha en lång eller kort text (du behöver aldrig mer fundera)
Checklistan som gör dina rubriker oemotståndliga
21 saker du ska tänka på när du väljer bilder
12 smarta formgivningstips som gör din annons får den uppmärksamhet den är värd
Hur du tjänar pengar med små annonser sex hemligheter du inte ska missa
25 sätt att få fler svar på dina annonser
Och mycket, mycket mer
Boken är skriven av copywritern Krister Maxe som har lång erfarenhet av att skriva och utforma annonser, säljbrev, direktreklam och internetkampanjer åt både stora och små företag. Han har bland annat arbetat med företag som IKEA, Svenska Spel, SAS, Nordea, Glocalnet, Kodak, Hyresgästföreningen, BlueStep, Audi och många andra. Krister har också skrivit boken 100 sidor om att skriva säljbrev som träffar rakt i hjärtat .
Bokförlaget Redaktionen i Sthlm 9789197706322 -
Nyhetsjournalistik - Tio gyllene regler. Vers...
Häftad bok Sveriges Utbildningsradio AB. 2008. 208 sidor.
Nära nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789125080043
- Titel
- Nyhetsjournalistik - Tio gyllene regler. Version 2.0
- Författare
- Fichtelius, Erik
- Förlag
- Sveriges Utbildningsradio AB
- Utgivningsår
- 2008
- Omfång
- 208 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Mått
- 170 x 240 mm Ryggbredd 13 mm
- Vikt
- 430 g
- Språk
- Svenska
Sveriges Utbildningsradio AB 9789125080043 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9789197901031
- Titel
- Från fet till atlet på 12 månader
- Författare
- Jansson, Torsten
- Förlag
- Kosta Förlag
- Utgivningsår
- 2012
- Omfång
- 198 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 198 x 266 mm Ryggbredd 15 mm
- Vikt
- 840 g
- Språk
- Svenska
Kosta Förlag 9789197901031


