-
Information för marknadsföringsbeslut
Inbunden bok. Studentlitteratur AB. 4 uppl. 2007. 412 sidor.
Nyskick. Skyddsomslag i nära nyskick. PRESENTSKICK.
Den här boken handlar om behovet av information som underlag för beslutsfattande inom marknadsföring och om hur sådan information kan anskaffas från interna och externa källor. Boken används dels som kurslitteratur inom utbildning i marknad läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9186460854
- Titel
- Information för marknadsföringsbeslut
- Författare
- Per Lekvall - Clas Wahlbin
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2007
- Omfång
- 412 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Vikt
- 1081 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Den här boken handlar om behovet av information som underlag för beslutsfattande inom marknadsföring och om hur sådan information kan anskaffas från interna och externa källor. Boken används dels som kurslitteratur inom utbildning i marknadsföring, dels som handbok i praktiskt marknadsanalysarbete. Exempel på frågeställningar är:- informationens och marknadsundersökningens roll i beslutsprocessen- källor och metoder för sökning av information i databaser och publikationer- helhet och delar i en marknadsundersökning- planering och genomförande av marknadsundersökningar- kvalitetssäkring av marknadsundersökningarFrån och med denna fjärde upplaga finns också en särskild webbplats, http://www.marknadsinfo.nu, som ger hjälp med källor och metoder för sökning av redan existerande information i databaser och publikationer.
Studentlitteratur AB 4 9186460854 -
Information för marknadsföringsbeslut – 4:e u...
Inbunden bok. Studentlitteratur AB. 4 uppl. 2008. 412 sidor.
Nära nyskick. "Den här boken handlar om behovet av information som underlag för beslutsfattande inom marknadsföring och om hur sådan information kan anskaffas från interna och externa källor. Boken används dels som kurslitteratur inom utbildning i marknadsföring, dels läs mer … läs mer
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789186460853
- Titel
- Information för marknadsföringsbeslut
- Författare
- Per Lekvall - Clas Wahlbin
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2007
- Omfång
- 412 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Vikt
- 1081 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Den här boken handlar om behovet av information som underlag för beslutsfattande inom marknadsföring och om hur sådan information kan anskaffas från interna och externa källor. Boken används dels som kurslitteratur inom utbildning i marknadsföring, dels som handbok i praktiskt marknadsanalysarbete. Exempel på frågeställningar är:- informationens och marknadsundersökningens roll i beslutsprocessen- källor och metoder för sökning av information i databaser och publikationer- helhet och delar i en marknadsundersökning- planering och genomförande av marknadsundersökningar- kvalitetssäkring av marknadsundersökningarFrån och med denna fjärde upplaga finns också en särskild webbplats, http://www.marknadsinfo.nu, som ger hjälp med källor och metoder för sökning av redan existerande information i databaser och publikationer.
Studentlitteratur AB 4 9789186460853 -
Information för marknadsföringsbeslut
Inbunden bok. Studentlitteratur AB. 4 uppl. 2007. 412 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789186460853
- Titel
- Information för marknadsföringsbeslut
- Författare
- Per Lekvall - Clas Wahlbin
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2007
- Omfång
- 412 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Vikt
- 1081 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Den här boken handlar om behovet av information som underlag för beslutsfattande inom marknadsföring och om hur sådan information kan anskaffas från interna och externa källor. Boken används dels som kurslitteratur inom utbildning i marknadsföring, dels som handbok i praktiskt marknadsanalysarbete. Exempel på frågeställningar är:- informationens och marknadsundersökningens roll i beslutsprocessen- källor och metoder för sökning av information i databaser och publikationer- helhet och delar i en marknadsundersökning- planering och genomförande av marknadsundersökningar- kvalitetssäkring av marknadsundersökningarFrån och med denna fjärde upplaga finns också en särskild webbplats, http://www.marknadsinfo.nu, som ger hjälp med källor och metoder för sökning av redan existerande information i databaser och publikationer.
Studentlitteratur AB 4 9789186460853 -
Information för marknadsföringsbeslut
Inbunden bok. Studentlitteratur AB. 4 uppl. 2007. 412 sidor.
Nära nyskick. Inga under- eller överstrykningar.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789186460853
- Titel
- Information för marknadsföringsbeslut
- Författare
- Per Lekvall - Clas Wahlbin
- Förlag
- Studentlitteratur AB
- Utgivningsår
- 2007
- Omfång
- 412 sidor
- Bandtyp
- Kartonnage
- Vikt
- 1081 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Den här boken handlar om behovet av information som underlag för beslutsfattande inom marknadsföring och om hur sådan information kan anskaffas från interna och externa källor. Boken används dels som kurslitteratur inom utbildning i marknadsföring, dels som handbok i praktiskt marknadsanalysarbete. Exempel på frågeställningar är:- informationens och marknadsundersökningens roll i beslutsprocessen- källor och metoder för sökning av information i databaser och publikationer- helhet och delar i en marknadsundersökning- planering och genomförande av marknadsundersökningar- kvalitetssäkring av marknadsundersökningarFrån och med denna fjärde upplaga finns också en särskild webbplats, http://www.marknadsinfo.nu, som ger hjälp med källor och metoder för sökning av redan existerande information i databaser och publikationer.
Studentlitteratur AB 4 9789186460853
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn