-
Permission marketing - När kunden själv får v...
Inbunden bok. Telegram Bokförlag. 1 uppl. 2000. 223 sidor.
Gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9177385284
- Titel
- Permission marketing - När kunden själv får välja
- Författare
- Seth Godin
- Förlag
- Telegram Bokförlag
- Utgivningsår
- 2000
- Omfång
- 223 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 140 x 215 mm Ryggbredd 19 mm
- Vikt
- 404 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- I stället för att irritera potentiella kunder genom att avbryta mitt i favoritprogrammet ger Permission Marketing kunderna möjligheten att frivilligt acceptera och ta del av reklamen. Genom att vända sig till de kunder som visat intresse för att få veta mer om en produkt eller tjänst bygger företagen långsiktiga relationer med sina kunder, skapar tillit och märkestrohet, och ökar på så sätt försäljningspotentialen, speciellt on-line.
Seth Godin delar med sig av sina erfarenheter och redovisar också ett antal fallstudier, bland annat från Amazon.com och Yahoo!
Telegram Bokförlag 1 9177385284 -
Permission marketing - När kunden själv får v...
Inbunden bok. Telegram Bokförlag. 1 uppl. 2000. 223 sidor.
Nyskick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789177385288
- Titel
- Permission marketing - När kunden själv får välja
- Författare
- Seth Godin
- Förlag
- Telegram Bokförlag
- Utgivningsår
- 2000
- Omfång
- 223 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 140 x 215 mm Ryggbredd 19 mm
- Vikt
- 404 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- I stället för att irritera potentiella kunder genom att avbryta mitt i favoritprogrammet ger Permission Marketing kunderna möjligheten att frivilligt acceptera och ta del av reklamen. Genom att vända sig till de kunder som visat intresse för att få veta mer om en produkt eller tjänst bygger företagen långsiktiga relationer med sina kunder, skapar tillit och märkestrohet, och ökar på så sätt försäljningspotentialen, speciellt on-line.
Seth Godin delar med sig av sina erfarenheter och redovisar också ett antal fallstudier, bland annat från Amazon.com och Yahoo!
Telegram Bokförlag 1 9789177385288 -
Permission marketing När kunden själv får väl...
Inbunden bok. Svenska förlaget. 2000. 224 s. Inbunden.
Nära nyskick. v14 000.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9177385284
- Titel
- Permission marketing - När kunden själv får välja
- Författare
- Seth Godin
- Förlag
- Telegram Bokförlag
- Utgivningsår
- 2000
- Omfång
- 223 sidor
- Bandtyp
- Inbunden
- Mått
- 140 x 215 mm Ryggbredd 19 mm
- Vikt
- 404 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- I stället för att irritera potentiella kunder genom att avbryta mitt i favoritprogrammet ger Permission Marketing kunderna möjligheten att frivilligt acceptera och ta del av reklamen. Genom att vända sig till de kunder som visat intresse för att få veta mer om en produkt eller tjänst bygger företagen långsiktiga relationer med sina kunder, skapar tillit och märkestrohet, och ökar på så sätt försäljningspotentialen, speciellt on-line.
Seth Godin delar med sig av sina erfarenheter och redovisar också ett antal fallstudier, bland annat från Amazon.com och Yahoo!
9177385284
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn