-
Marknadsföring - modeller och principer
Häftad bok. Sanoma Utbildning. 2007. 454 sidor.
Mycket gott skick.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789162265786
- Titel
- Marknadsföring - modeller och principer
- Författare
- Carl Gezelius - Per Wildenstam
- Förlag
- Sanoma Utbildning
- Utgivningsår
- 2007
- Omfång
- 454 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 500 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Marknadsföring – modeller och principer är en modern, tydlig, relevant och förklarande bok om marknadsföring på grundnivå. En helt ny typ av marknadsföringsbok med fokus på svenska förhållanden.I boken presenteras bland annat planeringsverktyg för konkurrensstrategi, segmentering och positionering. Varumärkestänkande, marknadskommunikation, relationsmarknadsföring, nyckelkundsbearbetning och företagets sociala ansvar behandlas ingående, men även lagstiftning och rent ekonomiska aspekter på marknadsavdelningens agerande beskrivs. Boken avslutas med kapitel om marknadsföring med nya media och internationell marknadsföring.
Författarna har i många år undervisat på olika affärsskolor och har med tiden blivit mer och mer medvetna om kursdeltagarnas svårigheter att relatera till de engelska och amerikanska standardverk som så ofta används på högre utbildningar. Svårigheterna har inte legat på det språkliga planet, utan i det enkla faktum att många av de exempel som behandlas inte är kända i Sverige.
Studenter får därför sällan några naturliga associationer till det som förklaras. Ofta är exemplen också hämtade från de största företagen i världen. Ambitionen har därför varit att åstadkomma en bok med så många exempel som möjligt från små och medelstora svenska företag.
Författare:
Carl Gezelius och Per Wildenstam. Båda författarna är mycket efterfrågade som lärare, konsulter och föreläsare.
Avsedd för:
Introducerande kurser i marknadsföring. Boken kan användas av universitet, högskolor, KY-utbildningar, utbildningsföretag och i samband med företagsintern utbildning, men lämpar sig även för självstudier och internutbildning.
Sanoma Utbildning 9789162265786 -
Marknadsföring - modeller och principer
Häftad bok. Sanoma Utbildning. 2007. 454 sidor.
Mycket gott skick. Pärmen är ganska repad, och lite nött i kanterna och boken innehåller ett mindre antal överstrykningar med färgpenna och¨
någon marginalanteckning. Leverans kan inom Stockholmsområdet göras av säljaren personligen till överenskommen adress. Totalkostnade läs mer … läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789162265786
- Titel
- Marknadsföring - modeller och principer
- Författare
- Carl Gezelius - Per Wildenstam
- Förlag
- Sanoma Utbildning
- Utgivningsår
- 2007
- Omfång
- 454 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 500 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Marknadsföring – modeller och principer är en modern, tydlig, relevant och förklarande bok om marknadsföring på grundnivå. En helt ny typ av marknadsföringsbok med fokus på svenska förhållanden.I boken presenteras bland annat planeringsverktyg för konkurrensstrategi, segmentering och positionering. Varumärkestänkande, marknadskommunikation, relationsmarknadsföring, nyckelkundsbearbetning och företagets sociala ansvar behandlas ingående, men även lagstiftning och rent ekonomiska aspekter på marknadsavdelningens agerande beskrivs. Boken avslutas med kapitel om marknadsföring med nya media och internationell marknadsföring.
Författarna har i många år undervisat på olika affärsskolor och har med tiden blivit mer och mer medvetna om kursdeltagarnas svårigheter att relatera till de engelska och amerikanska standardverk som så ofta används på högre utbildningar. Svårigheterna har inte legat på det språkliga planet, utan i det enkla faktum att många av de exempel som behandlas inte är kända i Sverige.
Studenter får därför sällan några naturliga associationer till det som förklaras. Ofta är exemplen också hämtade från de största företagen i världen. Ambitionen har därför varit att åstadkomma en bok med så många exempel som möjligt från små och medelstora svenska företag.
Författare:
Carl Gezelius och Per Wildenstam. Båda författarna är mycket efterfrågade som lärare, konsulter och föreläsare.
Avsedd för:
Introducerande kurser i marknadsföring. Boken kan användas av universitet, högskolor, KY-utbildningar, utbildningsföretag och i samband med företagsintern utbildning, men lämpar sig även för självstudier och internutbildning.
Sanoma Utbildning 9789162265786 -
Marknadsföring - modeller och principer
Häftad bok. Sanoma Utbildning. 1 uppl. 2007. 454 sidor.
Nära nyskick. Liten klisterektikett på baksidan med mitt namn
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789162265786
- Titel
- Marknadsföring - modeller och principer
- Författare
- Carl Gezelius - Per Wildenstam
- Förlag
- Sanoma Utbildning
- Utgivningsår
- 2007
- Omfång
- 454 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 500 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Marknadsföring – modeller och principer är en modern, tydlig, relevant och förklarande bok om marknadsföring på grundnivå. En helt ny typ av marknadsföringsbok med fokus på svenska förhållanden.I boken presenteras bland annat planeringsverktyg för konkurrensstrategi, segmentering och positionering. Varumärkestänkande, marknadskommunikation, relationsmarknadsföring, nyckelkundsbearbetning och företagets sociala ansvar behandlas ingående, men även lagstiftning och rent ekonomiska aspekter på marknadsavdelningens agerande beskrivs. Boken avslutas med kapitel om marknadsföring med nya media och internationell marknadsföring.
Författarna har i många år undervisat på olika affärsskolor och har med tiden blivit mer och mer medvetna om kursdeltagarnas svårigheter att relatera till de engelska och amerikanska standardverk som så ofta används på högre utbildningar. Svårigheterna har inte legat på det språkliga planet, utan i det enkla faktum att många av de exempel som behandlas inte är kända i Sverige.
Studenter får därför sällan några naturliga associationer till det som förklaras. Ofta är exemplen också hämtade från de största företagen i världen. Ambitionen har därför varit att åstadkomma en bok med så många exempel som möjligt från små och medelstora svenska företag.
Författare:
Carl Gezelius och Per Wildenstam. Båda författarna är mycket efterfrågade som lärare, konsulter och föreläsare.
Avsedd för:
Introducerande kurser i marknadsföring. Boken kan användas av universitet, högskolor, KY-utbildningar, utbildningsföretag och i samband med företagsintern utbildning, men lämpar sig även för självstudier och internutbildning.
Sanoma Utbildning 1 9789162265786 -
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK
- ISBN
- 9789162265786
- Titel
- Marknadsföring - modeller och principer
- Författare
- Carl Gezelius - Per Wildenstam
- Förlag
- Sanoma Utbildning
- Utgivningsår
- 2007
- Omfång
- 454 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 500 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Marknadsföring – modeller och principer är en modern, tydlig, relevant och förklarande bok om marknadsföring på grundnivå. En helt ny typ av marknadsföringsbok med fokus på svenska förhållanden.I boken presenteras bland annat planeringsverktyg för konkurrensstrategi, segmentering och positionering. Varumärkestänkande, marknadskommunikation, relationsmarknadsföring, nyckelkundsbearbetning och företagets sociala ansvar behandlas ingående, men även lagstiftning och rent ekonomiska aspekter på marknadsavdelningens agerande beskrivs. Boken avslutas med kapitel om marknadsföring med nya media och internationell marknadsföring.
Författarna har i många år undervisat på olika affärsskolor och har med tiden blivit mer och mer medvetna om kursdeltagarnas svårigheter att relatera till de engelska och amerikanska standardverk som så ofta används på högre utbildningar. Svårigheterna har inte legat på det språkliga planet, utan i det enkla faktum att många av de exempel som behandlas inte är kända i Sverige.
Studenter får därför sällan några naturliga associationer till det som förklaras. Ofta är exemplen också hämtade från de största företagen i världen. Ambitionen har därför varit att åstadkomma en bok med så många exempel som möjligt från små och medelstora svenska företag.
Författare:
Carl Gezelius och Per Wildenstam. Båda författarna är mycket efterfrågade som lärare, konsulter och föreläsare.
Avsedd för:
Introducerande kurser i marknadsföring. Boken kan användas av universitet, högskolor, KY-utbildningar, utbildningsföretag och i samband med företagsintern utbildning, men lämpar sig även för självstudier och internutbildning.
Sanoma Utbildning 9789162265786 -
Marknadsföring - modeller och principer
Häftad bok. Sanoma Utbildning. 2007. 454 sidor.
Gott skick. Dedikation fr Per Wildenstam 1a insidan
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789162265786
- Titel
- Marknadsföring - modeller och principer
- Författare
- Carl Gezelius - Per Wildenstam
- Förlag
- Sanoma Utbildning
- Utgivningsår
- 2007
- Omfång
- 454 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 500 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Marknadsföring – modeller och principer är en modern, tydlig, relevant och förklarande bok om marknadsföring på grundnivå. En helt ny typ av marknadsföringsbok med fokus på svenska förhållanden.I boken presenteras bland annat planeringsverktyg för konkurrensstrategi, segmentering och positionering. Varumärkestänkande, marknadskommunikation, relationsmarknadsföring, nyckelkundsbearbetning och företagets sociala ansvar behandlas ingående, men även lagstiftning och rent ekonomiska aspekter på marknadsavdelningens agerande beskrivs. Boken avslutas med kapitel om marknadsföring med nya media och internationell marknadsföring.
Författarna har i många år undervisat på olika affärsskolor och har med tiden blivit mer och mer medvetna om kursdeltagarnas svårigheter att relatera till de engelska och amerikanska standardverk som så ofta används på högre utbildningar. Svårigheterna har inte legat på det språkliga planet, utan i det enkla faktum att många av de exempel som behandlas inte är kända i Sverige.
Studenter får därför sällan några naturliga associationer till det som förklaras. Ofta är exemplen också hämtade från de största företagen i världen. Ambitionen har därför varit att åstadkomma en bok med så många exempel som möjligt från små och medelstora svenska företag.
Författare:
Carl Gezelius och Per Wildenstam. Båda författarna är mycket efterfrågade som lärare, konsulter och föreläsare.
Avsedd för:
Introducerande kurser i marknadsföring. Boken kan användas av universitet, högskolor, KY-utbildningar, utbildningsföretag och i samband med företagsintern utbildning, men lämpar sig även för självstudier och internutbildning.
Sanoma Utbildning 9789162265786 -
Marknadsföring - modeller och principer
Häftad bok. Sanoma Utbildning. 2007. 454 sidor.
Nyskick. Boken har använts med försiktighet och saknar helt understrykningar och anteckningar. Omslaget kan vara lätt nött men boken är generellt i mycket bra skick.
… läs merInrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9162265784
- Titel
- Marknadsföring - modeller och principer
- Författare
- Carl Gezelius - Per Wildenstam
- Förlag
- Sanoma Utbildning
- Utgivningsår
- 2007
- Omfång
- 454 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 500 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Marknadsföring – modeller och principer är en modern, tydlig, relevant och förklarande bok om marknadsföring på grundnivå. En helt ny typ av marknadsföringsbok med fokus på svenska förhållanden.I boken presenteras bland annat planeringsverktyg för konkurrensstrategi, segmentering och positionering. Varumärkestänkande, marknadskommunikation, relationsmarknadsföring, nyckelkundsbearbetning och företagets sociala ansvar behandlas ingående, men även lagstiftning och rent ekonomiska aspekter på marknadsavdelningens agerande beskrivs. Boken avslutas med kapitel om marknadsföring med nya media och internationell marknadsföring.
Författarna har i många år undervisat på olika affärsskolor och har med tiden blivit mer och mer medvetna om kursdeltagarnas svårigheter att relatera till de engelska och amerikanska standardverk som så ofta används på högre utbildningar. Svårigheterna har inte legat på det språkliga planet, utan i det enkla faktum att många av de exempel som behandlas inte är kända i Sverige.
Studenter får därför sällan några naturliga associationer till det som förklaras. Ofta är exemplen också hämtade från de största företagen i världen. Ambitionen har därför varit att åstadkomma en bok med så många exempel som möjligt från små och medelstora svenska företag.
Författare:
Carl Gezelius och Per Wildenstam. Båda författarna är mycket efterfrågade som lärare, konsulter och föreläsare.
Avsedd för:
Introducerande kurser i marknadsföring. Boken kan användas av universitet, högskolor, KY-utbildningar, utbildningsföretag och i samband med företagsintern utbildning, men lämpar sig även för självstudier och internutbildning.
Sanoma Utbildning 9162265784 -
Marknadsföring - modeller och principer
Häftad bok. Sanoma Utbildning. 2007. 454 sidor.
Gott skick. Omslaget har ett veck på baksidan. Illustrerad i färg.
Inrikes enhetsfrakt Sverige: 62 SEK- ISBN
- 9789162265786
- Titel
- Marknadsföring - modeller och principer
- Författare
- Carl Gezelius - Per Wildenstam
- Förlag
- Sanoma Utbildning
- Utgivningsår
- 2007
- Omfång
- 454 sidor
- Bandtyp
- Häftad
- Vikt
- 500 g
- Språk
- Svenska
- Baksidestext
- Marknadsföring – modeller och principer är en modern, tydlig, relevant och förklarande bok om marknadsföring på grundnivå. En helt ny typ av marknadsföringsbok med fokus på svenska förhållanden.I boken presenteras bland annat planeringsverktyg för konkurrensstrategi, segmentering och positionering. Varumärkestänkande, marknadskommunikation, relationsmarknadsföring, nyckelkundsbearbetning och företagets sociala ansvar behandlas ingående, men även lagstiftning och rent ekonomiska aspekter på marknadsavdelningens agerande beskrivs. Boken avslutas med kapitel om marknadsföring med nya media och internationell marknadsföring.
Författarna har i många år undervisat på olika affärsskolor och har med tiden blivit mer och mer medvetna om kursdeltagarnas svårigheter att relatera till de engelska och amerikanska standardverk som så ofta används på högre utbildningar. Svårigheterna har inte legat på det språkliga planet, utan i det enkla faktum att många av de exempel som behandlas inte är kända i Sverige.
Studenter får därför sällan några naturliga associationer till det som förklaras. Ofta är exemplen också hämtade från de största företagen i världen. Ambitionen har därför varit att åstadkomma en bok med så många exempel som möjligt från små och medelstora svenska företag.
Författare:
Carl Gezelius och Per Wildenstam. Båda författarna är mycket efterfrågade som lärare, konsulter och föreläsare.
Avsedd för:
Introducerande kurser i marknadsföring. Boken kan användas av universitet, högskolor, KY-utbildningar, utbildningsföretag och i samband med företagsintern utbildning, men lämpar sig även för självstudier och internutbildning.
Sanoma Utbildning 9789162265786
Your country and preferred language.
Select your country Select languageDenna webbplats använder cookies för att säkerställa att du får den bästa upplevelsen.
Stäng
Välkommen till Sveriges största bokhandel
Här finns så gott som allt som givits ut på den svenska bokmarknaden under de senaste hundra åren.
- Handla mot faktura och öppet köp i 21 dagar
- Oavsett vikt och antal artiklar handlar du till enhetsfrakt från samma säljare i samma kundvagn